اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش و وظایف سازمان بازرسی در خصوص نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و سنجش رضایتمندی مردم و پیشگیری وبرخورد با تخلفات مالی و اداری، یکی از راهکارهای تقویت اعتماد عمومی و تحقق درست ارزشهای نظام مقدس اسلامی را برخورد بدون اغماض با تخلفات دانست و گفت: سازمان بازرسی استان در رویکرد جدی و دقیقی که در پیش گرفته برای تقویت اعتماد مردمی در برخورد با تخلفاتی که از سوی مدیران در هر رده ای که هستند صورت می گیرد، بدون اغماض عمل کند.

محمدمهدی شهریاری بمناسبت سالروز تشکیل سازمان بازرسی با حضور در بازرسی کل استان در جمع مدیران این نهاد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سازمان بازرسی و تقدیر از تلاشهای انجام گرفته بر نقش این نهاد در صیانت از بیت المال تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات استان در بروز تخلفات اداری عدم آشنایی مدیران با وظایف و مسئولیتهای محوله است که این نقیصه را با مشورت و راهنمایی گرفتن از دستگاههایی چون سازمان بازرسی می توان برطرف کرد.

وی آموش و آگاهسازی مدیران را در پیشگیری از تخلفات اداری موثر دانست و گفت: در این مسیر نقش سازمان بازرسی سنگین است. رویکرد جدیدی که در قوه قضائیه و به تبع آن سازمان بازرسی شکل گرفته نوید آن را می دهد که اعتماد عمومی بیش از پیش تقویت خواهد شد.

شهریاری با بیان اینکه مردم امروز بیش از پیش مطالبه گر شده و نسبت به حقوق خود حساس هستند ادامه داد: در این وضعیت سازمان بازرسی اگر چه شاهد بیشتر شدن حجم کاری می شود اما می تواند با پاسخگویی کامل و بموقع به مردم سهمی عظیم در خدمت رسانی به ملت ایفا نماید.

او با اشاره به اینکه گزارشات بسیاری از تخلفات صورت گرفته در استان به وی ارائه می شود افزود: حجم این تخلفات با وجود تلاشهای بسیاری که از سوی دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی انجام می دهند بالاست و می طلبد تا با تقویت دستگاههای نظارتی در دو بعد توجه به نیروی انسانی و سخت افزاری در پیشگیری وبرخورد با تخلفات اقدام گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی؛ شهریاری ادامه داد: گزارش مربوط به تخلفات انجام گرفته در بحث سوخت و معابر کولبری و قراردادهای پیمانکاری به دستگاههای مربوطه ارسال و گزارش شده و به نتیجه رسیدن این پیگیری ها و پرونده ها سهم بسزایی در تقویت اعتماد عمومی خواهد داشت.

محمود مهرورز بازرس کل آذربایجان غربی نیز در این دیدار گزارشی از اخرین وضعیت و عملکرد دستگاه متبوع خود ارائه کرد و به نکته نظرات پیشنهادی خود پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست