اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از تحصیل ۲۲هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان خبرداد.
کامران جباری در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به اینکه ۱۸ واحد و مرکز این دانشگاه در استان دایر است افزود: در این ۱۸ واحد و مرکز ۲۲هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۶ هزار دانشجو در مرکز استان تحصیل می کنند.
وی بااشاره به فعالیت ۱۶۵ هیئت علمی در دانشگاه پیام نور استان ادامه داد: از ۲۲هزار دانشجو مشغول به تحصیل در پیام نور استان ۲۰ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و نزدیک به ۲هزار در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.
جباری با بیان اینکه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در عرصه علمی فعالیت می کند اموزش برای همه در تمام نقاط کشور را شعار دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به دو شیوه نیمه حضوری و مجازی و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد به دو شیوه کنکور سراسری و فراگیر دانشجو پذیرش می کند.
وی بااشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه تصریح کرد: علاقه مندان برای تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ۲۶ شهریور می توانند به سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام کند.
وی بااشاره به اینکه دانشگاهها به سمت نسل سوم و کارافرینی در حال حرکت هستند افزود: پیام نور در گام سوم دانشگاه ها قراردارد و بدنبال اینست که علاوه بر آموزش، پیوندی با صنعت و بازار کار داشته باشد که در این راستا دانشگاه از طریق انعقاد تفاهم نامه ای با کانون کارافرینی دانشجویان را برای  کاراموزی و اشنایی با بازار کار و صنعت  معرفی می کند که از مهرماه اجرایی می شود.
جباری بااشاره به کسب مجوز مرکز رشد و نواوری پیام نور واحد ارومیه اظهار کرد: مراکز رشد واحدهای ماکو و میاندوآب راه اندازی شده بود که راه اندازی مرکز نوآوری خوی و مهاباد نیز در حال نهایی شدن است.
وی با بیان اینکه پیام‌نور علاوه بر پاسخ به نیازهای کشور بدنبال رفع نیازهای علمی کشورهای دیگر نیز است افزود: در این راستا مراحل نهایی کسب مجوز و راه اندازی مرکز بین الملل ماکو قطعی شده که نهایتا از بهمن دانشجو بین الملل جذب خواهد کرد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی بااشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه در تلاش است در عرصه فرهنگی و دانشجویی با محوریت دانشجو فعالیت کند که به طور متوسط ماهانه یک کرسی ازاد اندیشی دانشجویی در دانشگاه برگزار می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد آذربایجان غربی با اشاره به این که دانشگاه پیام نور در همه حال در عرصه‌های فرهنگی به شدت پویا و فعال بوده افزود: در عرصه نشریات دانشجویی ۳۵ عنوان فعال است و ۱۲ مورد که اخیرا راکد شده بودند مجددا به عرصه وارد شده و ۵ مورد به صورت کشوری در حال فعالیت است.
وی بااشاره به مسائل عمرانی دانشگاه افزود: ساختمان اموزشی سلماس بدلیل مشکل تامین اعتبار چندین سال نیمه تمام بود که با تامین بودجه تا یک ماه اینده عملیات اجرایی آغاز می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با بیان این که دانشگاه استان به دنبال تعدیل نیرو نیست، گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات دانشگاه طی پروسه استخدام برخی از همکاران از سال ۸۴ تا ۹۰ و باقی ماندن بقیه مراحل است که برخی از آنها توسط دولت برطرف شد و ۲۸ نفر از همکاران اداری تاکنون تبدیل وضعیت شدند و عده‌ای دیگر به صورت قراردادی در حال فعالیت هستند که طرح ساماندهی نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور در مجلس در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با تلاش و همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت به سرانجام برسد تا بخش بزرگی از مشکلات کارکنان برطرف شود

کامران جباری افزود : مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ۲۶ شهریور تمدید شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این رشته ها ثبت نام به عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست