اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربى با بیان اینکه مشکلات شهرداری مشکل مردم است، گفت: اعضای شورا و شهرداری باید مشکلات مرتبط را منعکس نمایند تا در شورای حفظ حقوق بیت المال استان طرح شده و تصمیم اتخاذ شود.

عتباتی در پنجمین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی بوکان در جلسه ای که با حضور رئیس  و دو نفر از اعضای شورای شهر و شهردار بوکان و رئیس، دادستان و تعدادی از قضات دادگستری بوکان تشکیل شده بود، بیان کرد: استفاده از ظرفیت دادگستری توسط شورای شهر و شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر و مطلوب به مردم فرصت مغتنمی هست که باید با هماهنگی و تعامل بیشتر قدر دانسته شود.

عتباتی افزود: هم اعضای شورا و هم شهرداری باید مشکلات مرتبط را منعکس نمایند تا در شورای حفظ حقوق بیت المال استان طرح تا اتخاذ تصمیم شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه مشکلات شهرداری مشکل مردم است گفت: این امور که عام المنفعه و خدمات عمومی هستند در واقع مشکل همه دستگاه‌ها محسوب می شوند و باید با احساس مسولیت کمک کرد تا امور مردم حل و فصل شوند.

در ادامه رئیس شورای شهر بوکان هم در خصوص مشکلات مرتبط با حوزه شهری بوکان گفت: اسناد مالکیت شهری که امکان پروانه ساخت ندارند و ۱۲۰ هکتار از اراضی که در طرح تفصیلی بوکان باید به اراضی داخل محدوده شهر اضافه شوند و نیاز سکونت گاهی بوکان از جمله مشکلات هستند و کمک دستگاه قضایی در این زمینه لازم است.

در پایان این جلسه با دستور عتباتی مقرر شد مشکلات مطروحه، برخی در شهرستان و برخی در مرکز استان طرح و کمک های لازم برای مرتفع شدن آنها معمول شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست