اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر بهداشت خواستار تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام زیرساخت های بیمارستانی، جذب نیرو و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی و تامین کسری اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و معوقات بازنشستگان شد.

محمدمهدی شهریاری به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی استان در چندسال اخیر تصریح کرد: برای تامین نیروی مورد نیاز بیمارستانهای آماده افتتاح، از جمله بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به مساعدت وزارت بهداشت نیاز داریم.

او ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی با توجه به نیاز ویژه در بیمارستان ها و دانشکده های تازه تاسیس از دیگر مطالبات جدی حوزه بهداشتی درمانی استان است.

شهریاری تامین اعتبار برای کسری بودجه ای و پرداخت معوقات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی را نیز مطرح کرد و گفت: مرکز دیالیز ۱۰۰ تختخوابی طالقانی ارومیه به همت مجمع خیرین استان در حال اجراست و برای واردات ۱۰۰ دستگاه دیالیز به همکاری وزارت بهداشت جهت صدور واردات با ارز دولتی که معادل ریالی آن را مجمع خیرین متقبل شده است، نیاز ویژه داریم.

در این نشست پس از ارائه گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین وضعیت بودجه استان در حوزه بهداشت و درمان و نیز اقدامات مدیریت بیماری کرونا،  وزیر بهداشت دستورات لازم برای حل مشکلات اعتباری حوزه بهداشت و درمان استان را صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست