اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تاکید بر نگاه ویژه به  مشکلات دامداران استان آذربایجان‌غربی گفت: باید به امر قاچاق دام به خارج از کشور از طریق مرزهای غربی توجه شود تا بتوان به صورت کامل مانع خروج دام از مرز شد.

جلسه کارگروه نظارت بر اجرای پرونده های قاچاق کالا و ارز موضوع بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه معاون دادستان قضایی کل کشور گفت: کار ما در دستگاه قضایی امانتداری هست، ما در مقابل مردم امانتدار هستیم و باید در تصمیم گیری ها و حرکتهایمان مواظب هر گونه لغزش و انحراف باشیم.

سعید عمرانی ادامه داد: اکنون قوه قضائیه در راه تحول گام نهاده است و این تحول کار جهادی می خواهد خصوصاً در امر قاچاق باید کار جهادی و انقلابی صورت گیرد که بهترین حمایت از تولید داخلی و بهترین راه حمایت از اقتصاد کشور است.

او تاکید کرد: امروز مسئول باید شجاع و خطرپذیر باشد و در گود بوده و عملگرا باشد و در واقع همت و شجاعت ۲ عنصر موفقیت یک مدیر هست که هر کسی مسئولیت را می پذیرد باید این دو صفت را داشته باشد.

معاون دادستان کل کشور در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی از نظر استراتژیکی وضعیت بسیار خاص و ویژه ای را دارد این شرایط خاص و نوار مرزی طولانی این استان با چندین کشور و نیز فراوانی جرایم امنیتی و قاچاق در مرزهای این استان می طلبد که مسئولین آن در همه حوزه ها فعالیتهای مضاعف و با برنامه ای را انجام دهند.

عمرانی در ادامه صحبتهای خود از دادستان مرکز استان و مسئولین حاضر در جلسه خواست به مشکلات دامداران استان هم نگاه ویژه ای داشته باشند و خصوصاً در امر قاچاق دام به خارج از کشور از طریق مرزهای غربی توجه ویژه بنمایند تا بتوانیم بصورت کامل مانع خروج دام از مرز بشویم.

او اظهار داشت: اجرای عدالت را اجرای صحیح قانون است و اجرای قانون هم طبیعتاً مشکلات خود را دارد ولی مدیر موفق کسی است که بر مشکلات فائق آید و قانون را اجرا نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست