اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی مشکلات بانکی، مالیاتی، زیرساختی و تامین منابع مالی را عمده مسائل پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان دانست.

محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه با بیان اینکه تلاش می‌شود از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده شود، افزود: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید، کارشناسی‌های اقتصادی انجام شده و احصاء مشکلات از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بازدیدهای میدانی در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید و تحقق شعار سال جهت بررسی راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این واحدها انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب ۱۱۴ مصوبه در طول ۲۲ هفته اخیر یکشنبه‌های حمایت از تولید استان، افزود: ۴۶ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده و به صورت جدی پیگیر اجرای بقیه مصوبات بوده و دستگاه‌های متولی ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت رونق تولید و اشتغالزایی در آذربایجان غربی، افزود: از تمامی ظرفیت‌های استان برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در آذربایجان غربی استفاده خواهد شد.

وی، فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با رونق و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان، شاهد اشتغالزایی و تولید درآمد برای آذربایجان غربی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست