اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی همواره پشتیبان توسعه منطقه آزاد ماکو و در این مسیر برای تحقق سیاست های توسعه ای و اقتصادی دولت از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ناصر عتباتی در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر ضرورت رفع موانع و مشکلات بر سر راه تولید و سرمایه گذاری افزود: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بخصوص در حوزه اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان دستگاه قضایی پشتیبان تولید و ایجاد اشتغال است.

وی ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ افزود: منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد پاسخگوی انتظارات منطقه ای و ملی نبوده و امید است با رویکرد جدید مدیرعامل اتفاقات خوبی در منطقه شاهد باشیم.

عتباتی در ادامه کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم را در گرو ایجاد اشتغال و تولید عنوان و از رویکرد جدی دستگاه قضا در برخورد با مجرمان خبرداد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی منطقه،‌ بخصوص منطقه آزاد ماکو شاهد کاهش جرایم و رونق تولید و اشتغال در این منطقه باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:هرگونه تغییر در قانون مناطق آزاد تهدیدی برای امنیت سرمایه گذاری و فرصت های شغلی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هرگونه تغییر در قانون مناطق آزاد تهدیدی برای امنیت سرمایه گذاری و فرصت های شغلی دانست و گفت: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با اعتماد به مشوق ها و مزایای قانونی در مناطق آزاد سرمایه گذاری کرده اند و هرگونه تغییر در قوانین مشکلاتی را بر سرراه مناطق آزاد پدید خواهد آورد.

حسین گروسی با اشاره اینکه ایرادات و اشکالاتی در برنامه ریزی برای مناطق آزاد وجود دارد افزود: مسؤلین کشوری باید با تبعیت از قانون در تحقق اهداف ملی و منطقه ای همراهی کنند.

وی امنیت پایدار را در گرو توسعه اقتصادی دانست و ادامه داد: ایجاد اشتغال، افزایش تولید و توسعه اقتصادی یکی از ماموریت های اصلی مناطق آزاد است که برای تحقق آن نیاز به ثبات قوانین و همراهی بیشتر مسئولین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست