اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی با بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی با پوشش شرکت صنعتی، در آذربایجان غربی دستگیر شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی در این زمینه افزود: پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف و اقدامات ویژه پلیسی و سرکشی به نشانگاه‌های اقتصادی در استان به حساب یکی از شرکت‌های صنعتی به ظن اخلال در نظام اقتصادی مشکوک و رسیدگی به آن را در دستور کار ویژه خود قرار داد.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند شرکت موصوف را که در زمینه ورود شمش‌های آهن و فولاد به کشور فعالیت داشت، شناسایی کنند.

حسن خانی افزود: با بررسی‌های فنی پلیسی در نهایت مشخص شد متهم اصلی این شرکت در پوشش شرکت صنعتی با اقدامات متقلبانه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا، اقدام به دریافت ارز دولتی از بانک عامل برای وارد کردن شمش فولاد و آهن کرده و در عین حال تعهداتش را اجرا نکرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل این شرکت بود در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود معترف و کارشناسان اداره صمت میزان تخلفات صورت گرفته را ۱۳۸ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدر و قرار بازداشت موقت روانه زندان شد افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و اخبار امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست