اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک نفر متهم به اخلال در نظام اقتصادی ارزی به ارزش ۳۹۷ میلیارد ریال در یکی از صرافی های استان، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی ارزی و بانکی کشور، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی بررسی مدارک از صرافی های این استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام کارهای بررسی دفاتر مالی و تراکنش های بانکی، همچنین احصاء خریداران ارز دولتی نیمایی و مداخلی موفق به شناسایی یک صرافی اخلالگر در نظام ارزی اقتصادی کشور شدند که میزان تخلفات ارزی بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال با احتساب قیمت دلار و یورو آزاد در سال ۱۳۹۷ می باشد؛ که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این اخلالگر ارزی با مشاهده مدارک و مستندات قانونی پلیس، در بازجویی های فنی با اعتراف به اینکه با سوء استفاده از شرایط ناپایدار بازار تمام گردش مالی ۳۹۷ میلیارد ریالی انجام گرفته است.

سردار خرم نیا در پایان بیان اینکه با تشکیل پرونده مقدماتی متهم تحویل مراجع قضائی شد؛ تصریح کرد: پلیس آذربایجان غربی با بهره مندی از ماموران مجرب، متخصص امنیت اقتصادی و تعامل هدفمند با دیگر دستگاه های استان، هم در فضای واقعی هم در فضای مجازی، به صورت شبانه روزی مشغول رصد فعالیت های غیر قانونی اخلالگران نظام ارزی و اقتصادی کشور است و مجرمان اقتصادی یقین داشته باشند که با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران پلیس، در نهایت به سزای اعمال مجرمانه خود رسیده و با آنان برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست