اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از دستگیری یک نفر متهم با دارا بودن ۱۲نفرشاکی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مرکز استان خبر داد.

حسین مجیدی اتهام وی را دایرکردن شرکت پانزی(عضویابی هرمی)و مبلغ کلاهبرداری متهم ازشهروندان را حدود سه میلیارد تومان عنوان کرد و اظهارداشت : نامبرده دستگیر و با قرار بازداشت موقت صادره توسط شعبه۸دادیاری دادسرای ارومیه روانه زندان مرکزی گردید.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن هشدار و آگاهی بخشی به شهروندان افزود : کلاهبرداران پانزی با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی یا تبلیغات چهره به چهره با دادن قول سودهای نجومی و تضمینی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان و بخصوص افراد ناآگاه و ساده لوح می کنند و فعالیت اینگونه شرکت ها به گونه ای است که هیچ گونه توضیحی نیز به سرمایه گذاران خود (افرادجذب شده) نمی دهند.

مجیدی تصریح کرد: فعالیت این گروه های به اصطلاح فعال اقتصادی، ولی در واقع کلاهبردار و شیاد شامل چهار مرحله تبلیغات فریبنده به هر نحو ممکن در فضای واقعی یا مجازی،کسب و جذب سرمایه افراد سرمایه گذار ناآگاه و ساده لوح، پرداخت سود از پول اعضای جدید به منظور جلب اعتماد و جذب سرمایه گذار جدید به سرمایه گذاران قدیمی و در نهایت کلاهبرداری و فرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست