اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۷۸ نفر سارق و محکوم متواری در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت و دستگیری محکومین متواری خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش گفت: همانطور که فرمانده فراجا تاکید کردند طرح تشدید مبارزه با سارقان در کشور اجرا شده و در استان ما هم نتایج خوبی داشته است که از تاریخ ۲۵ بهمن ماه به مدت ۶ روز با تلاش شبانه روزی همکارانم در انتظامی استان با محوریت پلیس آگاهی در مجموع ۷۸ نفر از سارقان و محکومان متواری استان در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۷۵  نفر سابقه‌دار هستند.

وی ادامه داد: با فعال سازی ۹۸ تیم عملیاتی ویژه با استفاده از روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی که صورت گرفته؛ تعداد ۱۷ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل و گوشی و ۲۰۰ نهال، سارقان طلا فروشی شهرستان ماکو، قاتل فراری شهرستان سلماس، ۱۶ متهم به جعل، ۴ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و  پلیس تمام تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و پیشگیری از سرقت و برخورد با هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام خواهد داد.

سردار جهانبخش تاکید کرد: سارقان و مالخران مطمئن باشند تحرکات آنان توسط پلیس رصد شده و در کمترین زمانی که فکرش را نمی کنند دستگیر می شوند بنابراین به آنان هشدار می دهیم که در رفتار خود تجدید نظر کرده و از اقدامات مجرمانه خود دست بردارند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست