اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: گرانی و ‌تورم واقعیت های امروز جامعه ما است و دولت در تلاش بر سر رفع این موانع است اما برخی ها فکر می کنند که دولت در این زمینه فعالیتی ندارد در حالی که اینگونه نیست.

سیدمحمد حسینی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: مراکز تولیدی که با رکود روبرو شده بودند با یک همتی مضاعف فعال شدند و با احیای این واحدها، مهندسان و کارگران اخراج شده به شغلشان بازگشتند.

او ادامه داد: با تلاش جهادی دولت سیزدهم، تاکنون چهار هزار واحد راکد و نیمه راکد، فعال و احیا شده است.

حسینی اضافه کرد: کاستی ها و موانعی وجود دارد که همه این موارد را قبول داریم اما وقفه در توسعه کشور یکی از مباحث مهمی است که دولت های قبل از بانیان این موارد هستند.

معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به مشکل کم آبی در ‌کشور ادامه داد: اگر استانی با مشکل آب مواجه باشد، دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن آن در محوریت نخست‌ خود سعی در پیگیری و رفع آن دارد.

او با اشاره به کشاورزی بودن موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی افزود: قطب کشاورزی یکی از شمایل های این استان محسوب می شود که در تولید سیب و انگور سرآمد دیگر استان ها است.

حسینی گفت: با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار ‌تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری‌ گفت: دولت سیزدهم به طور جد در تلاش است تا با احیای واحدهای نیمه راکد و فعال کردن واحدهای تولیدی جدید در راستای شعار سال حرکت کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به فعالیت معادن در کشور گفت: اکتشاف معادن یکی از مهمترین مباحث‌ مهم روز است که از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شده است و باید با این ذخایر ملی سعی در مهار تورم و رشد تولید جامعه باشیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر هفت درصد معادن دنیا در کشور ما قرار گرفته است که با اکتشاف و استخراج معادن جدید، مواد معدنی جدید به دنیا ارایه می شود.

حسینی افزود: دولت سیزدهم هم اکنون ساخت ۴۸ پروژه بزرگ‌ در بخش نفت، گاز و ‌معادن را آغاز کرده که پس از دو یا سه سال دیگربه نتیجه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست