اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در ۴ ماه گذشته ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به شهرداری های استان پرداخت شده است.

پیمان آرامون در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان شاهین دژ اظهار کرد: توجه به عمران شهری  و جبران عقب ماندگی ها از اولویت‌های استان در تقسیم اعتبارات است و با دستور مقام عالی استان و در شورای برنامه ریزی، اعتبارات در جهت رفع نیازها و سرعت دهی به توسعه شهرستان ها تقسیم می‌شود.

وی در خصوص کمک های اعتباری دولت به شهرداری های استان گفت: سال گذشته ۱۷۱ میلیارد تومان در بین ۴۶ شهرداری استان توزیع شد و امسال نیز در ۴ ماه گذشته ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به شهرداری های استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به کمک های دولت به عمران روستایی نیز افزود: در سال ۹۶ اعتبارات توزیع شده به دهیاریهای استان ۱۰۴ میلیارد تومان بود و در سال‌های ۹۷ و چهار ماهه سال  جاری به ترتیب ۵۹ و ۳۸٫۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پیمان آرامون گفت: امسال همزمان با آیین های گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ۹۱۲ پروژه با اعتبار افزون بر ۱۰۲۱ میلیارد تومان  در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: افتتاح بیمارستان آیت الله خویی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه، گازرسانی و آبرسانی  به ۴۹ روستای استان از جمله پروژه های افتتاحی درهفته دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست