اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه دومین فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست داد

 جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان به تسنیم گفت: متاسفانه دومین فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست داد. یکی از آنها فرد مسن ۸۳ ساله و یکی از فوت‌شدگان نیز فردی ۷۰ ساله با بیماری زمینه‌ای یعنی دیابت بوده است.

او تصریح کرد: همکاران علوم پزشکی روز و شب تلاش می‌کنند تا این ویروس را مهار کنند و پزشکان و پرستاران با تمامی توان در خط مقدم کار می‌کنند و ترسی از کرونا ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:جواب آزمایش کرونا ۱۶۶نفر در استان تاکنون منفی است.

جواد آقازاده با اشاره به اینکه شیوع این بیماری در استان سیر صعودی دارد، اظهار کرد:تاکنون۲۸۳مورد نمونه گیری شده است که از این تعداد ۴۲نفر مبتلا به کرونا ویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: جواب آزمایش ۱۶۶مورد دیگر نیز منفی است.

آقازاده با اشاره به آمار افراد فوت شده گفت: دو نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده اند که یکی از این افراد، فرد ۸۳ساله و دیگری فرد ۷۰ساله با سابقه دیابت است./خبرگزاری صداوسیماآذربایجان غربی

آقازاده تاکید کرد: توصیه به هم استانی ها این است که هر شخصی در جای خود مسئول سلامت خود باشد و باید مبانی بهداشت فردی را رعایت کند و بهترین پیشگیری از ابتلای به این ویروس، از خانه خارج نشدن و عدم برگزاری مهمانی‌های خانوادگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست