اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : وزیر ورزش و جوانان گفت: ارتقای سرانه ورزشی استان آذربایجان‌غربی و کشور یکی از برنامه‌ها و دغدغه‌های مهم این وزارتخانه است.

سیدحمید سجادی افزود: بازدیدهای مهمی از بخش‌های دولتی و خصوصی و دیدار با خانواده معظم شهید را در سفر استانی انجام دادیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم من در سفر به این شهر، بازدید از ورزشگاه تختی نقده بود که با توجه به قدمت این استادیوم متوجه شدیم باید استانداردسازی و بازسازی آن در برنامه قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همه نیازمندی‌های مورد توجه مسوولان این شهرستان شامل دغدغه‌ها و دیدگاه‌های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بیان شد تا آنها را برای رسیدگی مدنظر قرار دهیم.

سجادی در خصوص ورزش در این شهرستان اظهار کرد: نقده یکی از شهرهای ورزشی کشور است که بیش از ۹۰ مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده است.

سجادی افزود: استان آذربایجان‌غربی نیز یکی از استان‌های ورزشی کشور است بطوریکه در رشته والیبال شاهد معرفی ستاره‌های پرشمار از جمله کاپیتان تیم ملی از این استان هستیم.

وی ادامه داد: در این خصوص نگاه ویژه‌ای به ورزش و حوزه جوانان این استان خواهیم داشت لذا ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش ورزش استان مدنظر قرار گرفته که با تصویب آن در جلسه استانی هیات دولت،  شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش این استان خواهیم بود.

سجادی اضافه کرد: سرانه ورزشی استان هم‌اکنون حدود ۶۳ سانتی‌متر مربع است که در مقایسه با سرانه ۳ متری در استاندارد جهانی و سرانه ۷۵ سانتی‌متر مربعی کشور پایین‌تر است که امیدواریم با اتمام پروژه‌های ورزشی در سراسر کشور و این استان شاهد افزایش سرانه ورزشی باشیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: رقم ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده کشور سهم جوانان است که از این محل درصد مناسبی برای استان آذربایجان‌غربی در نظر خواهیم گرفت.

سجادی افزود: نگاه ما به جوانان نیز ویژه است و تعداد سمن‌ها و فعالیت آنها نشان از شرایط خوب این حوزه دارد.

سجادی خاطرنشان کرد: عدالت محوری که دولت سیزدهم دنبال می کند در وزارت ورزش و جوانان نیز به آن پایبندیم و سعی خواهیم کرد که امکانات ورزشی به بهترین شکل بین استان ها توزیع شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان آذربایجان‌غربی همواره میزبانی‌های با کیفیتی در مسابقات ورزشی از جمله والیبال داشته که امیدواریم این روند در شهرهای دیگر استان از جمله نقده و اشنویه نیز ادامه داشته باشد.

نماینده ویژه رییس‌جمهور گفت: با تدابیر جهادی و انقلابی که صورت گرفت توانستیم تا حد قابل توجهی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم. یکی از دغدغه‌های دکتر رییسی و دولت سیزدهم از ابتدا کنترل این ویروس منحوس بود هرچند که عزیزان زیادی را به خاطر این ویروس از دست دادیم.

سجادی از ورزشگاه جهان پهلوان تختی بازدید کرد و در جریان کمبودهای این ورزشگاه قرار گرفت.

 نوسازی سکوها و صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نصب نورافکن و نصب تارتان نیازهای مهم این استادیوم برای تجهیز و تکمیل و میزبانی مسابقات فوتبال و دوومیدانی اعلام شد.

به گفته رئیس ورزش شهرستان نقده، این شهر ۹۶ قهرمان و ملی‌پوش دارد که نشان از ظرفیت‌های بالای ورزش این شهرستان است

سیدحمید سجادی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ادامه سفر خود به نقده با خانواده شهیدان نجف و انشالله ابراهیمی دیدار کرد.

در این دیدار، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور با اهدای لوح به پدر بزرگوار یاد این شهیدان را گرامی‌داشت.

نجف ابراهیمی در ۲ فروردین ۶۶ و انشالله ابراهیمی شهید جاویدالاثر در ۲۹ خرداد ۶۷ به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور از واحد تولیدی داروگستر ساواشفاژن در نقده بازدید کرد.

این واحد، تولید کننده دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل غذایی دارویی و بهداشتی است.

این شرکت دانش بنیان امکان اشتغالزایی ١٠٠ نفر را با کشت گیاهان دارویی و تولید مواد اولیه مکمل‌ها داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست