اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در جریان سفر به استان با حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

در این دیدار که عبدالسلام معروفی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی ، ریاست فدراسیون را همراهی می کرد  و در این دیدار کزارش مختصری از آخرین وضعیت هیات ارائه نمود ؛ دکتر تیشه گران خواستار توجه ویژه علما و متولیان و مسوولان امر به قهرمانان ناشنوا و رفع تبعیض بین ورزشکاران ناشنوا با شنوا در حمایت و جوایز شد.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از وجود بیش از ١٠ هزار ورزشکار ناشنوای سازماندهی شده در سطح کشور خبر داد و گفت : ١٧ رشته ورزشی تحت پوشش فدراسیون وجود دارد و ورزشکاران و قهرمانان ارزنده ای در این حوزه فعالیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این دیدار خطاب به متولیان خانواده ورزش ناشنوایان کشور و استان تاکید کرد : خدمت در این حوزه و برای افراد کم برخوردار جامعه کسب رضایت الهی است.

حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی ضمن درخواست از دولت برای توجه به این حوزه با اشاره به اینکه با تمام توان باید در خدمت اقشارکم برخودار جامعه حرکت کرد، خاطرنشان ساخت : بدون شک علما و مسئولان با همراهی همدیگر می توانند نسبت به رفع تبعیض ها و معرفی جایگاه ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم برخودار گام برداشته و نقش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امامان جمعه برای فرهنگسازی در این اقدام خیر و ارزشمند بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست