اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در جریان انتصاب مدیریت جدید بهزیستی استان و به بهانه سال جدید با پروین محمدپوری سرپرست این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که ایرج عبداله پور عضو هیات رئیسه هیات ورزش های ناشنوایان استان و معاون توانبخشی اداره کل از بهزیستی و جمعی از اعضای استانی هیات ” بابایی دبیر ، آرنر نایب رئیس بانوان، چناقلو رئیس کمیته استعدادیابی و رئیس ارومیه، بهرامی مدیرعامل کانون ناشنوایان “حضور داشتند عبدالسلام معروفی ضمن تقدیر از زحمات و همراهی های مجموعه بهزیستی برای حل مشکلات جامعه هدف بخصوص ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا خاطر‌نشان کرد : امروزه مشکل اصلی ورزشکاران معیشت و اشتغال آنهاست که ضروری است نهادها متولی با کمک همدیگر نسبت به حل آن اهتمام ورزند.

وی با اشاره به کسب به افتخارات و قهرمانی ها و حضور ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا در تیم های ملی و مسابقات ملی و بین المللی و همچنین احداث اولین سالن ورزشی ناشنوایان در ارومیه خواستار حمایت بیشتر مجموعه بهزیستی و سایر ارگان های مرتبط شد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی همچنین خواستار نامه نگاری با صدا و سیما برای اختصاص مترجم در برخی از برنامه ها بخصوص اخبار شد و اذعان کرد: افزایش و اختصاص مستمری و رفع مشکل سمعک از جمله درخواست دیگر جامعه ناشنوایان می باشد.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه هیات برای کمک به جامعه هدف به برخی از مصوبات آخرین جلسه بررسی مشکلات اشاره کرد و گفت : خوشبختانه موضوع مستمری افراد مرتفع شد و متقاضیان درخواست سمعک هم جهت دریافت به واحد مربوطه معرفی شدند.

ایرج عبداله پور از اعلام آمادگی بهزیستی استان در خصوص معرفی ورزشکاران برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی خبر داد و گفت : هر کدام از ورزشکاران در صورت داشتن شرایط لازم و با مراجعه به اداره جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی خواهند شد.

عضو هیات رئیسه هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی تاکید کرد : متاسفانه یکی از موضوعاتی که در وظایف بهزیستی پیش بینی نشده نبود بودجه ورزشی است که این خلا به عناوین مختلف رفع می شود.

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت جایگاه ورزش ناشنوایان و کم شنوایان استان از حمایت جدی این اداره خبر داد.

پروین محمدپوری خاطرنشان کرد : با توجه به فراوانی جامعه هدف توانخواهان و کم برخوردار تمام تلاش اداره کل رفع مشکلات پیش رو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست