اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: وضعیت فعلی مدیریت شهری ارومیه زیبنده مردم و شهر نیست.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: در ارومیه بافت فرسوده و مسئله مدیریت شهری به یک معضل تبدیل شده و وضعیت فعلی مدیریت شهری ارومیه زیبنده مردم و شهر نیست.

وی با اشاره به اینکه مدیران شهری به طرح جامع شهری افق ۱۵ساله دقت کنند، تصریح کرد: مدیران شهری در بحث سرمایه گذاری شفاف سازی کنند.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: متاسفانه برخی محلات ارومیه با نام بافت تاریخی به مخروبه تبدیل شده است بنابراین مسئولان و نمایندگان شهر وارد میدان شوند و موانع و مشکلات را حل کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی در زمینه کشاورزی سرآمد است بنابراین تلاش شود در بحث کشاورزی شرکت های دانش بنیان وارد عمل شوند تا ضمن تامین امنیت غذایی، حفظ منابع آب و خاک ، درآمد کشاورزان نیز افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید مباحث و مشکلات جامعه در دانشگاه ها بررسی و حل شوند، یاد آور شد : متاسفانه در دانشگاه های استان به جای حل مشکلات علمی جامعه، اساتید و دانشجویان به دنبال ارتقای ظاهری علمی خود هستند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به حمله تروریستی در حرم رضوی در هفته گذشته و شهادت و زخمی شدند چند روحانی اظهار کرد: این اقدام نشان داد دشمنان ملت و اسلام هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نداشته و در حال تفرقه افکنی بین امت مسلمان هستند مردم باید با هوشیاری و بصیرت مقابل این تفرقه افکنی ها بایستند.

وی ادامه داد: حرمت ماه رمضان باید حفظ شود متاسفانه تظاهر به روزه خواری در جامعه افزایش یافته و برخی با تبلیغات مجازی و غیرمجازی در حال به رسمیت شناساندن روزه خواری هستند بنابراین قوه قضائیه و نیروی های انتطامی باید وارد عمل شوند و جلوی این امر را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست