اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس و اعضای هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با دکتر سجاد بیرامی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

در این دیدار که به بهانه انتصاب دکتر سجاد بیرامی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و همچنین تبریک سال نو انجام گرفت مشکلات و چالش های پیش روی جامعه ورزش ناشنوایان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی خواستار رفع مشکلات ورزشکاران ناشنوایان در حوزه های قهرمانی، معیشت، اشتغال و حمایت های ورزشی شد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان ضمن تبریک انتصاب دکتر بیرامی به این مسئولیت که از خانواده اداره کل می باشد، گفت: چنانچه از تبعیض و تمایز مابین ورزشکاران شنوا و ناشنوا چشم پوشی شود، قطعا شاهد شکوفایی و موفقیت بیشتر ورزشکارا‌ن ناشنوا و کم شنوای استان در میادین ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

عبدالسلام معروفی ادامه داد: طی دو سال اخیر بعنوان خادم جامعه ورزشی ناشنوایان استان در هیات توانسته‌ایم با تلاش، کوشش و یک اجماع عمومی، افتخاراتی همچون ارتقای رتبه کشوری هیات از ٣١ به ۵، میزبانی اردوهای مختلف، دعوت ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا به اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف از جمله والیبال، کشتی، تکواندو و…، حضور نهایی ٢ والیبالیست و چند کشتی گیر در مسابقات قهرمانی جهان و اردوهای پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان برای جامعه ورزش ناشنوای استان رقم بزنیم.

وی با تاکید بر گستردگی و فراوانی رشته های ورزشی هیات خاطرنشان کرد: فعالیت و کار کردن در این هیات برخلاف بسیاری از هیات های ورزشی بدلیل تعدد رشته های ورزشی و ورزشکاران خاص و محدود سخت و البته خوشایند می باشد.

معروفی افزود: از ١٧ رشته زیرمجموعه فدراسیون ٧ رشته با حضور آقایان و بانوان فعال می باشد که برای حفظ شرایط موجود و تقویت جایگاه ورزشکاران نیازمند حمایت مسئولان بخصوص اداره کل ورزش هستیم.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی همچنین خواستار رفع تبعیض بین ورزشکاران شنوا با ناشنوا و کم شنوا در حمایت، پرداخت جوایز و استخدام ها و همچنین اختصاص مترجم در برنامه های رسانه ملی شد و گفت: اولین سالن اختصاصی ورزشی ناشنوایان در ارومیه به پیشرفت فیزیکی ٣٠درصدی و مرحله فونداسیون رسیده که می‌طلبد با حمایت های ویژه اداره کل و سایر ادارات‌ ذیربط استان و شهرستان، این سالن هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این نشست با ابراز خوشحالی و خداقوت به مجموعه اعضای هیات و تقدیر ویژه از تلاش های ریاست استانی هیات از پیشرفت ورزش ناشنوایان و کم شنوایان بر حمایت جدی از این جامعه کم برخوردار تاکید کرد.

دکتر سجاد بیرامی با تاکید بر عدالت و رفع تبعیض ها و حل مشکلات ورزشکاران بخصوص ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا خاطر‌نشان کرد: اداره کل تمام تلاش خود را برای رفع چالش های پیش رو و همچنین تسریع در ساخت سالن بکار خواهد بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست