اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نقش مشاوره ای دیوان محاسبات به جای مچ گیری می تواند در بهبود روند عملکرد و جلوگیری از تخلفات سهوی مدیران ادارات موثر باشد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در دیدار با علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور و معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی افزود: یکی از وظایف اصلی دیوان محاسبات در کشور اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم در شفاف سازی و جلوگیری از بروز تخلفات و فساد در ادارات دولتی، نهادها و سازمان هاست که امید است با رویکرد جدید این مهم به دست آید.

دادستان دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه این نهاد نظارت کامل و دقیق بر عملکرد دستگاه‌های دولتی و اجرایی است، گفت: این نهاد در کشف تخلفات مالی دستگاه‌های دولتی و اجرایی کم‌کاری کرده و عقب مانده، این عقب ماندگی باعث شده است مردم از تخلفات موجود ناراضی شوند و اعتماد خود را به دیوان محاسبات از دست بدهند.

علی کامیار با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت این نهاد، جلب اعتماد مردم به دیوان محاسبات است، گفت: استفاده از فناوری‌های به‌روز در بحث رسیدگی و نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همکاری با مردم در کشف تخلفات، از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست