اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار برگ تعرفه رای برای ۱۰ حوزه انتخابیه در آذڕبایجان غربی به وزارت کشور اعلام شده که از این تعداد ۸۲۰ هزار برای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه است

علی مصطفوی در برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد:از مجموع ۲۵ فرایند تعریف شده برای انتخابات ۲۴ فرایند بصورت مکانیزه و فقط فرایند اخذ رای همچو قبل اجرا می شود و تا به این لحظه تغییری در این زمینه اعمال نشده است و مقدمات برگزاری انتخابات در استان نیز فراهم است.

او ادامه داد: ۴۵ هزار نیروی اجرایی کار انتخابات را در استان بر عهده خواهند داشت و ۸۲۰ هزار برگ تعرفه رای برای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه و یک میلیون و ۷۸۰ هزار برگ تعرفه نیز برای ۹ حوزه انتخابیه دیگر در استان به وزارت کشور اعلام شده است.

مصطفوی گفت: از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با رعایت مسائل اخلاقی و ارزشی و قانونی نسبت به تبلیغات در موعد قانونی اقدام نمایند. طوری نباشد که موفقیت خود را در تخریب دیگران ببینند. بلکه توانمندی ها و برنامه های خودشان را به مردم ارائه نمایند تا مردم از بین آنها بهترین ها را برگزینند.

رییس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: معتقدیم آنچه مردم انتخاب کنند بهترین است. بر این اساس نیز ستاد انتخابات کشور شعار این دوره خود را ” انتخابات ۹۸، گام دوم، قانونمداری، بی طرفی و انسجام ملی ” انتخاب کرده است.

او با اشاره به اینکه ستاد انتخابات آذربایجان غربی ۴ اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است، افزود: با استفاده از ظرفیت دستگاههای فرهنگی و سیاسی، احزاب قانونی و سایر اقشار درصدد مشارکت حداکثری گام بر می داریم.

مصطفوی به فرمانداران و بخشداران در خصوص قانونمداری تذکر داد؛ افرادی که دست اندرکار انتخابات هستند باید قانون را به درستی اجرا کنند تا حقی از کسی ضایع نشود. ما به عنوان مجری انتخابات و نیز هیات های اجرایی، نظارتی و بازرسی باید حتما بیطرف باشیم تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

او در پایان تاکید کرد: امانتداری رای مردم اصلی مهم و اساسی است‌. مردم امانت بزرگ رای شان را به ما سپرده اند و این وظیفه ماست تا از آن به درستی صیانت کنیم، لذا به مردم اطمینان می دهیم که انشاالله امانتدار رای آنها خواهیم بود.

به گزارش کردپرس، یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست