اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از راه اندازی واحد تولید گوشی تلفن همراه و تبلت در ارومیه خبر داد.

به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، محمد دهقان در خصوص جزییات این واحد تولیدی اظهارداشت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، راه اندازی واحد های تولیدی جدید و رسیدگی به امور واحدهای مشکل دار استان در صدر برنامه های سازمان قرار دارد.

وی افزود: برای اولین بار در استان واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ارومیه راه اندازی شد.

دهقان در بازدید از این واحد بیان کرد: این واحد با حجم سرمایه گذاری ۸ هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۶ متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۴ نفر مهیا گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰ هزار دستگاه تبلت می باشد و درآینده نزدیک نسبت به توسعه واحد اقدام خواهد شد.

دهقان ضمن تاکید بر اینکه کشور نیازمند راه اندازی واحد های دانش بنیان است اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای دانش بنیان زمینه اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی فرآهم شده و نیاز کشور به واردات محصولات الکترونیکی نیز تامین می شود.

وی دراین بازدید عنوان کرد: توجه به کیفیت و بروز بودن محصولات و همچنین مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی تضمین بقاء تولید خواهد بود.

تشکیل سه هزار و ۸۶۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان

 سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از تشکیل سه هزار و ۸۶۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان طی سال جاری خبر داد.

محمد دهقان دوشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ هزار و ۲۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، عمده و خرده فروشی، انبار و سردخانه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از این میزان سه هزار و ۸۶۵ مورد پرونده تخلف کشف شد که ارزش ریالی این پرونده ها  ۲۶۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال است.

دهقان با اشاره به تعداد شکایات واصله مردمی افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۸۷۲ مورد شکایت قابل پیگیری وجود داشت که ۸۲۵ مورد غیرمتخلف شناسایی شد و همچنین ۲۰۷ مورد نیز در حال بررسی است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از کل گزارشات دریافتی یک‌هزار و ۸۳ مورد مربوط به گزارش مردمی و ۷۸۹ مورد مربوط به ناظران افتخاری است.

در ادامه این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهادات و راه کارهای خود را در خصوص تنظیم بازار مرغ ارائه دهند تا تدابیر لازم سنجیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست