اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها موتور محرکه و پیشران توسعه فرهنگی هستند.

سردار حبیب شهسوار در نشست هم اندیشی با رسانه ها اظهار کرد: امسال با جنگ ترکیبی از سوی دشمنان مواجهه بودیم که هدف اصلی‌شان یاس‌آفرینی و ناامیدسازی در بین مردم بود، لذا رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با تبلیغات رسانه‌ای جهان علیه کشور دارند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان با انتشار اخبار منفی و سیاه‌نمایی، احساس ناامیدی را در بین مردم رواج دهند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سالگی خود را هم دید و مکر آنها به خودشان برگشت.

وی افزود: ورود به ۴۴ سالگی انقلاب افزایش امید در دل دوستان و ناامیدی در دل دشمنان انقلاب را در پی دارد.

سردار شهسواری اضافه کرد: رمز موفقیت و ایستادگی ما در این ۴۴ سال، دینداری، عزت، صبوری، آرمان الهی داشتن، تحمل مشکلات و سختی‌ها از سوی مردم، توسل به پروردگار متعال و خون بابرکت شهداست که انقلاب را بیمه کرد.

دهه فجر ۴۴ را با شعار ایران‌ استوار جشن می‌گیریم

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز دهه فجر ۴۴ را با شعار ایران‌ استوار جشن می‌گیریم، مردم قهرمان ایران تا به امروز به استکبار جهانی نه گفتند، مقاومت کردند و با هدف احقاق حق دینی، حاکمیت اسلامی و استقلال ملی با محوریت ولی فقیه ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: آنها که آمده بودند در این گذرگاه‌های سخت جلوی ما را بگیرند، خود در حال اضمحلال هستند و با شعار وکالت می‌دهیم، دچار از هم‌گسستگی و تفرقه شدند.

سردار شهسواری با بیان اینکه سپاه و بسیج متعلق به همه مردم است، تاکید کرد: هرکس در نقشه جمهوری اسلامی است در دایره محبت نظام و سپاه قرار دارد ولو اختلاف سیاسی داشته باشد اما در ایرانی بودن، ملی‌گرایی و دینداری فهم مشترک داشته باشد.

وی در عین حال متذکر شد: بحث معاندان داخلی و آن سوی مرز که علیه نظام شوریدند و عمق راهبردشان تجزیه کشور است، جداست و در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند.

مردم قلب تپنده پایگاه‌های استان هستند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم قلب تپنده پایگاه‌های استان هستند و در این راستا هیچ محدودیت مذهبی وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت در سراسر استان آماده اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه و جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار شهسواری اذعان کرد: ۲ هزار و ۸۷۰ برنامه‌ی محله‌محور و ۲۰۰ برنامه‌ی حوزه‌محور در ۲۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۰۰ برنامه توسط هیات‌های مذهبی اجرا می‌شود.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از ۱۱ بهمن با دیدار نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آغاز می‌شود، ادامه داد: رژه نیروهای موتوری، غبارروبی مزار شهدا، همایش اقتدار نیروهای مسلح، رزمایش الی بیت المقدس، نشست‌های جهاد تبیین، زنگ انقلاب، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و همایش علما و روحانیون از جمله برنامه‌هایی هستند که در ارومیه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات سپاه در زلزله شهرستان خوی اظهار کرد: از نخستین ساعت پس از زمین لرزه در خوی نیروهای امدادی، بهداری شمال‌غرب و جهادگران بسیجی عازم این مناطق شده و فعالیت آنان از بامداد یکشنبه شروع شد.

سردار شهسواری گفت: هم اکنون در کنار گروه‌های جهادی، بیمارستان سیار با همکاری بهداری شمال‌غرب و بیمارستان عارفیان با آزمایشگاهی مجهز در خوی استقرار یافته، آزمایشگاه و تیم جراحی نیز برای انجام اقدامات فوری و ضروری در این منطقه به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی تاکید کرد: یک اکیپ نانوایی سیار از طرف لشکر عملیاتی حمزه(س) برای استقرار در خوی صبح دوشنبه در این شهر مستقر شده و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

فرمانده سپاه شهدا یادآور شد: آشپزخانه سیار سپاه با ظرفیت پخت ۶ هزار پرس غذای روزانه دایر شده و برای تامین غذای گرم در این منطقه آماده است.

وی ادامه داد: نجابت، شخصیت و بردباری مردم مناطق زلزله زده در ادوار گذشته تاکنون، رسالت مدیران و مسوولان را در خدمت به مردم و حل مشکلات پیش روی بیشتر می‌کند.

سردار شهسواری افزود: مردم انتظار امکانات، وسایل و اسکان مناسب دارند و تمام مسوولان ارشد کشوری و استانی پای کار هستند و تمام اقدامات در راستای تامین لوازم مورد نیاز مردم و حل مشکلات مناطق زلزله زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست