اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: از نظر اطلاع رسانی تمامی رسانه‌ها به خوبی عمل کرده‌اند اما خروجی دانشگاه علوم پزشکی از ستاد مقابله با کرونای استان ضعیف است. در واقع کنون زمان پروژه‌های دراز مدت و بیمارستان سا‌زی نیست، نیاز مبرم فعلی استان افزایش تست ها و بیماریابی است

به نقل از شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی؛ حجت الاسلام ناصر خدایاری در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: در نظام سلامت و شیوه‌های درمانی کرونا مشکل داریم. با روش‌های فعلی که بیمار با نتیجه مثبت به خانه برای قرنطینه فرستاده می‌شود، بیماری را به داخل منازل منتقل کرده و دوباره از طریق اعضای خانواده بازتولید می‌شود.

او با تاکید بر اینکه از نظر اطلاع رسانی تمامی رسانه‌های مجازی و مکتوب و تصویری تابحال به خوبی عمل کرده‌اند، گفت: اما در مقابل عملا خروجی دانشگاه علوم پزشکی از ستاد مقابله با کرونای استان ضعیف است چرا که در این جلسات فقط ارائه گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود و اصلا راهکاری از سوی خود دانشگاه برای همکاری همه دستگاه‌های اجرایی تعریف و تبیین نمی‌شود.

خدایاری افزود: باید خلاهای موجود در روند پیشگیری و درمان و حتی دوران بعد از درمان شناسایی و اطلاع رسانی شوند تا مردم سالم و بیماران بدانند چه باید کنند.

او ادامه داد: بیماریابی در کنترل بیماری طی پیک اول و دوم نقش بسیار مهمی داشت اما باید دید چرا بیماریابی در حال حاضر کمی ضعیف بوده و راهکاری برای این موضوع اندیشید.

عضو شورای اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اکنون زمان پروژه‌های دراز مدت و بیمارستان سا‌زی نیست، نیاز مبرم فعلی استان افزایش تست ها و بیماریابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست