اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در حوزه جرایم جنایی قتل عمد ۹.۲ درصد افزایش کشف، ٢۵ درصد افزایش کشف پرونده‌های آدم ربایی و ۵.۷ درصد جعل داشته‌ایم.

سرهنگ سامان غنی زاده از رشد ۱۱۶ درصدی کشف پرونده‌های اختلاس در استان خبر داد و افزود: از تشکیل ۱۳ پرونده اختلاس در طول ۱۰ ماه گذشته خبر داد.همچنین در این ۴ فقره پرونده تبانی به ارزش بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال کشف شده است.

او با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا وارز طی ۱۰ ماهه سال جاری دو هزار و ۶۵ مورد عملیات منجر به کشف انجام گرفته است، افزود: در این راستا یک هزار و ۳۱۱ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد که در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

غنی زاده بیان کرد: همچنین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۶۶ فقره پرونده با ۵۰۰ میلیون تومان، ۳۴۰ فقره بالای ۱۰۰ میلیون تومان و یک هزار و ۵۹۷ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی ارزش ریالی کالاهای مشکوفه قاچاق را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در حوزه کشفیات ایستگاه انتظامی گمرک استان آذربایجان غربی نیز ۱۰۱ مورد عملیات انجام گرفته است.

او ادامه داد: در این عملیات‌ها نیز ۲۹ دستگاه خودروی قاچاق توقیف و۲۶ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان و۷ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون و۲۰ فقره زیر ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل وتحویل مقامات محترم قضائی شده است.

غنی زاده از تشکیل دو هزار و ۹۰۰ فقره پرونده با رشد ۹۲ درصدی در حوزه جرایم سایبری در استان طی ۱۰ ماهه گذشته امسال خبر داد و افزود: بیشترین جرایم این حوزه برداشت اینترنتی غیر مجاز، کلاهبرداری رایانه‌ای و مزاحمت اینترنتی بود.

او در زمینه کشف انواع سرقت‌ها در استان نیز گفت: امسال ۱۲ هزار و ۴۸۱ مورد انواع سرقت‌ها در استان کشف شده است، گفت: کشف سرقت محموله ۴۰۰ درصد، کیف قاپی ۱۸ درصد، سرقت اماکن ۷.۳ درصد و سرقت مغازه نیز ۲.۹ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

غنی زاده در پایان به مهر بیان کرد: در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در طول ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه بیش از ۱۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد و در این مدت ۵۳ باند قاچاق مواد منهدم و۳۹۴ نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست