اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح جمع آوری فاضلاب مناطق محروم ارومیه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و ۵۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

رضا ابراهیمی در بیست و پنجمین جلسه شورای نهادهای حمایتی استان افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال آب شرب برای تقویت فشار آب مناطق محروم و حاشیه ای ارومیه(کوی لاله، رشادت، دین پرست، سالار، اسلام اباد و بادکی) احداث و راه اندازی شد که در سفر وزیر کشور به ارومیه به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: طرح جمع آوری فاضلاب مناطق محروم ارومیه با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار محقق می‌شود که تا کنون ۵۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

ابراهیمی اضافه کرد: کمبود فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای از مشکلات مهم دانش آموزان بود که باید به روستاها و یا مناطق همجوار اعزام می شدند که با راه اندازی ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه با ظرفیت یک هزار نفر این مشکل رفع شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار نفر در مناطق یاد شده ساکن هستند ادامه داد: در برخی از مناطق این محله در خدمات اولیه هم دچار مشکل بودیم به گونه ای که بعد از شناسایی ۸۵ معبر و کوچه شناسایی و پلاک گذاری شده و ۶ هزار و ۷۰۰ کد پستی دریافت کردند.

او اظهار کرد: در این مناطق چندین میز خدمت دایر شد تا نسبت به حل مشکلات این مناطق و رفع آنها اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست