اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در ارومیه از رقابت بیش از ۵۸ هزار داوطلب آذربایجان غربی در کنکور سراسری ۹۸ خبرداد.

علیرضا مظفری گفت: آزمون کنکورسراسری ۹۸ در ۱۵ شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود و ۵۸ هزار و ۵۷ نفر در آن با هم رقابت می کنند که ۵۵ درصد این داوطلبان زن و ۴۵ درصد مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در ارومیه با بیان اینکه کنکور سراسری ۹۸، در ۵ گروه آزمایشی برگزار می شود، گفت: بیشترین شرکت کنندگان مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی با بیش از ۵۷ درصد کل داوطلبان هستند.

مظفری افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه و داوطلبان گروه آزمایشی هنر عصر همان روز با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: صبح روز جمعه ۱۴ تیرماه آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همان روز آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

مظفری با بیان اینکه در‌های ورودی حوزه‌های امتحانی صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ دقیقه و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: نتایج اولیه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست