اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از واحدهای صنعتی استان راکد هستند.

علی عبدلی با بیان اینکه عارضه یابی واحدهای صنعتی در استان آغاز شده است افزود: تامین مواد اولیه، مدیریت و بازاریابی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی است در حالی که نبود نقدینگی از مهمترین مشکلات این واحدها عنوان می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بالای ۹۰ درصد از واحدهای صنعتی فعال در شهرک های صنعتی استان واحدهای کوچک و متوسط هستند عنوان کرد: ۹۲ درصد از اشتغال ایجاد شده در این بخش نیز توسط واحدهای صنعتی متوسط و کوچک صورت گرفته است.

عبدلی تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده در شهرک های صنعتی استان را یک هزار  ۲۹۸ واحد برشمرد و گفت: مساحت واگذار شده به این واحدها شش هزار و ۳۱ هکتار است که دراین قراردادها ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه تا پایان سال پنج ناحیه صنعتی روستایی در استان ایجاد می شود افزود: هم اکنون ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان فعال است.

عبدلی رکود بازار، مشکلات صادرات، به روز نبودن فناوری، کمبود نقدینگی، کاهش سرمایه در گردش و وجود مشکلات ارزی را از مهمترین مشکلات واحد های صنعتی عنوان کرد.

به گزارش مهر ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در خصوص مشکل نبود تصفیه خانه در برخی شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: از ۱۹ شهرک صنعتی در استان هشت مورد دارای شهرک صنعتی هستند ولی در اکثر شهرک های صنعتی استان ایجاد این زیرساخت را شروع کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست