اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز / سکینه اسمی: در حالی که کمتر از یک روز به آغاز رأی گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا مانده، آحاد مردم آذربایجان غربی به همراه اقوام و ادیان برای حماسه آفرینی در روز ۲۸ خرداد لحظه شماری می‌کنند.

تاریخ انقلاب اسلامی پر از صفحات زرین حماسه سازی مردم مرزی آذربایجان غربی که همواره با حضور پرشور در تمامی عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات ضمن نشان دادن باور، وفاداری و ایثارشان به آرمانهای والای نظام مقاومت و ایستادگی خود در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان تثبیت کرده‌اند.

آذربایجان غربی که به عنوان رنگین کمان اقوام و ادیان در کشور مطرح است با حضور پرشور اقشار مختلف در برهه‌های حساس نقش مهمی در خلق حماسه‌های سیاسی کشور برعهده داشتند و این بار نیز در روز ۲۸ خرداد تمامی آحاد مردم اعم از شیعه و سنی به همراه سایر اقلیت‌های مذهبی با حضور با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی ولایتمداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور خواهند رساند.

در کنار خروش روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری مردم آذربایجان غربی در پای صندوقهای رأی مشارکت بالای اقلیت‌های مذهبی در این دوره از انتخابات نیز می‌تواند جلوه خاصی به فضای انتخاباتی در استان ببخشد.

شرکت تمامی اقلیت‌های مذهبی همراه سایر شهروندان ارومیه‌ای ضمن مهر اینکه تأییدی بر شعور و آگاهی بالای سیاسی مردم این خطه از کشور خواهد بلکه مشت محکمی نیز به تبلیغات منفی استکبار جهانی خواهد زد.

امروز شهروندان ارومیه با نژادها، گویش‌ها، مذاهب و ادیان مختلف صدا برای خلق حماسه دیگری لحظه شماری می‌کنند و خواهان این هستند برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار آذربایجان همیشه قهرمان بیفزایند.

از ماه‌ها قبل هموطنان آذری، کرد، آشوری، شیعه، سنی، ارامنه، کلدانی و زرتشت دوشادوش یکدیگر جلوه‌ای از اتحاد و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشته تا بگویند همچنان به آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی وفادارند و یک بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک خواهند گفت.

حضور در انتخابات را تکلیف شرعی می دانم

اسماعیل حبیب زاده که به همراه همسر و فرزند سه ساله مشغول خرید از بازار میوه در ارومیه است در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانستم که در انتخابات شرکت کنم تا فرد اصلحی انتخاب شود افزود: صف‌های طولانی برای من فرقی ندارد و مهم حضور در صحنه و ادای دین خود به انقلاب و امام و شهداست.

حبیب زاده اضافه کرد: باید اتحاد و همدلی خود را به جهانیان که چشم به انتخابات ما دوخته‌اند، نشان دهیم و برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی برنده انتخابات است و کورکردن چشم دشمنان با حضور کمرشکن خود از همه چیز مهم‌تر است.

زهرا قدسی دانشجو نیز به خبرنگار مهر گفت: از ابتدای انقلاب همیشه پای ثابت انتخابات بودم و هیچگاه انقلاب و امام (ره) و رهبری را تنها نگذاشته‌ام.

وی با بیان اینکه مردم هیچگاه دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنداشته اند اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب سرنوشت کشور است و کشور ما امروز به پشتوانه آرا مردمی باید در عرصه‌های بین المللی بدرخشد.

کاظم قلی زاده از فرهنگیان شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه را تکلیف می‌داند و می‌گوید: در شرایط حساس کنونی که دشمنان نظام و انقلاب در منطقه و جهان چشم به این انتخابات و مشارکت مردم در آن دوخته‌اند، بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت می‌کنیم.

آزاد عثمانی از دانشجویان اهل سنت در دانشگاه پیام نور ارومیه هم می‌گوید: حضور در حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه، تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا است که با آرمان‌های والا، انقلاب را به ما سپردند.

امروز نظام بیش از هر زمان به حضور مقتدر مردم نیازمند است

وی معتقد است که انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای در نقاط مختلف شهرها و روستاها ارائه داده است و ما به عنوان ساکنان این سرزمین باید در پی تقویت آن باشیم و توطئه مستکبران را در ایجاد تفرقه بین مسلمانان خنثی کنیم.

عثمانی با بیان اینکه هر چند در سالهای اخیر معیشت مردم با مشکل مواجه بود و از مسئولان دلخور هستیم می‌گوید: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید وفاداری مان به انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کنیم، چرا که دنیای غرب با سلاح تبلیغات مسموم در پی رخنه در اهداف و اعتقادات مردم است.

وی ادامه می‌دهد: ما نسل جوان که رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم را در بهمن ۵۷ و جنگ تحمیلی در کتاب‌ها خوانده و در فیلم‌ها دیده‌ایم، اکنون باید در صحنه باشیم و از آن آرمان‌ها و اهداف، دفاع کنیم، بنابراین فردا همه ما نسل سوم انقلاب در انتخابات ۲۸ خردادماه اقتدار شرکت خواهیم کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات مظهر بالندگی و پیشرفت ایران اسلامی است

مریم عزیزیان از آشوریان شهر ارومیه نیز با بیان اینکه کشور عزیز ایران متعلق به همه ادیان و قومیت‌های آن است گفت: همه ما در صلح و آرامش سالهاست کنار هم زندگی می‌کنیم فردا با حضور مقتدرانه خود نشان خواهیم داشت اختلاف سلیقه‌ها نمی‌تواند مانع تعیین سرنوشت کشور به دست خودمان باشد.

جلال محمود پور یکی دیگر از شهروندان اهل سنت ارومیه با بیان اینکه در ۲۸ خردادماه برای خلق حماسه سلیمانی آماده هستیم، افزود: رئیس جمهوری اصلح است که به اسلام و رهبری التزام داشته باشد و مدیر و مدبر و از منفعت طلبی به دور باشد و خدمتگزاری به مردم را در اولویت بگذارد.

وی با بیان اینکه باید در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم و این مهم ارتباطی به قوم و مذهب ندارد، گفت: اگر در انتخاب اصلح آماده باشیم شیعه و سنی و اقوام مختلف برای ما فرقی ندارند.

محمود پور بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات یک رقابت است و اگر ملت ایران در این حماسه خوب و قوی وارد میدان شود زمینه بالندگی و پیشرفت ایران فراهم می‌شود.

مردم آذربایجان غربی، سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان، بار دیگر کمر همت بسته تا صحنه دیگری از غیرت و وفاداری خود به انقلاب و کشور را به تصویر بکشد، مردمان این سرزمین معتقدند که حضور حداکثری در انتخابات، نقشه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک را نقش بر آب خواهد کرد.

مسلمان و مسیحی، اهل سنت و اهل تشیع، آشوری و ارمنی در نقاط مختلف آذربایجان غربی همچون سالیان گذشته این بار نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به صحنه خواهند آمد.

آنان مشارکت در انتخابات را کمک به ارتقای جایگاه بین المللی کشور دانسته و حضور در آن را برخود واجب دانسته و به این اصل معتقد هستند، مشارکت در انتخابات برگ برنده ایران اسلامی در مواجهه با تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست