اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی بیش از ۵۹۰ خودوری گرفتار در برف وکولاک در جاده های استان خبر داد.

رضا مسافر در گفتگو با خبرنگار کردپرس با اشاره به بارش شدید برف وکولاک در جاده‌های استان اظهار داشت: در اثر بارش شدید برف در روز گذشته بیشتر محورهای استان از جمله جاده‌های شهرهای جنوبی گرفتار کولاک شدند.

او ادامه داد: در حال حاضر بدون زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی و تجهیزات نمی‌توان به راحتی در جاده‌های استان تردد کرد.

مسافر با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در عملیات‌های برف و کولاک طی امروز تا ساعت ۳ نیمه شب گذشته گفت: دیشب شهرستانهای نقده، مهاباد، اشنویه، تکاب، سردشت، میاندوآب درگیر بارش برف وکولاک شدند و در مجموع نیروی های امداد ۵۹۰ خودروی گرفتار در برف وکولاک را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات ۵۰ نیروی امدادی حضور داشتند و شاهد ۳ نفر مصدوم بودیم که دو نفر به صورت سرپایی مداوا و مصدوم دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

او افزود: همچنین در این عملیات امداد و نجات ۱۲ خودرو بکارگیری شد و یک خانم باردار نیز در تکاب توسط عوامل امدادی امدادرسانی شد.

مسافر در خصوص  سایر اقدامات امدادی انجام گرفته اظهار کرد: توزیع ۷۰ بسته جیره خشک، تحویل ۶۵ تخته پتو و اسکان اضطراری ۲۷ نفر نیز شب گذشته صورت گرفت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف از چهارشنبه در استان آغاز شده و تا روز شنبه تداوم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست