اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : « مهدیقلی رشیدی » سردبیر هفته نامه آذربایجان بیدار در ارومیه و یکی از فعالان رسانه ای استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

 این خبرنگار با سابقه ارومیه‌ای طی روزهای گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود که با وجود تلاش کادر درمانی، دار فانی را وداع گفت.

گفته می شود؛ در حال حاضر ۲ خبرنگار دیگر ارومیه‌ای نیز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که حال یکی از آنان وخیم بوده و در آی‌سی‌‍‌یو تحت درمان است.

پایگاه خبری ، تحلیلی آوای مرز درگذشت دوست و همکار بزرگوار را خدمت خانواده محترم رشیدی و جامعه مطبوعاتی استان آذربایجان غربی تسلیت عرض می‌نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز در پیامی درگذشت مهدیقلی رشیدی سردبیر هفته نامه آذربایجان بیداررا تسلیت گفت.

هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی هم درگذشت مرحوم مهدیقلی رشیدی را تسلیت گفتند.

اکبر تایوغ سرپرست مدیریت روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی  هم در پیامی درگذشت پیشکسوت رسانه ومطبوعات استان مرحوم مهدی قلی رشیدی سردبیر هفته نامه آذربایجان بیداررا تسلیت گفت.‌

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در پی درگذشت مهدیقلی رشیدی سردبیر نشریه آذربایجان بیدار پیام تسلیت فرستاد.

روابط عمومی فرمانداری ارومیه هم پیامی تسلیتی فرستاد.

اداره کل ورزش و جوانان استان هم در پی درگذشت روزنامه نگار پیشکسوت استان را تسلیت گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست