اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی برای شعب اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف ارومیه خبر داد و گفت: این طرح در هفته‌های آتی برای واحد‌های اجرای احکام مدنی شوراهای حل اختلاف مستقر در شهرستانهای بزرگ استان نیز عملیاتی خواهد شد.

هادی صمدی با اعلام این خبر افزود : پس از اجرای آزمایشی این طرح در هفته دفاع مقدس و رفع نواقص و ایجاد زیر ساخت‌های لازم ، سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی www.adliran.ir  از روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه برای شعب اجرای احکام مدنی  شورای حل اختلاف مرکز استان راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه در این سامانه هر ۱۵ دقیقه به یک نفر نوبت داده می شود اظهار داشت : افراد برای نوبت گرفتن به سامانه مربوطه  مراجعه و با داشتن اطلاعات مربوط به  حساب کاربری در سامانه الکترونیکی قوه قضائیه ، شماره ۱۶ رقمی پرونده ، ردیف فرعی  و نام شعبه اجرای احکام مدنی نوبت اینترنتی اخذ خواهند کرد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اولویت ارائه خدمت در واحد‌های اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف ارومیه برای افرادی است که دارای نوبت اینترنتی هستند، اضافه کرد: کارکنان شعب اجرای احکام چون قبلا اطلاعات مربوط به مراجعین  اینترنتی را در اختیار  خواهند داشت لذا با آماده نمودن پرونده های  روز جاری در حداقل زمان پاسخگوی ارباب رجوع خواهند شد.

صمدی تصریح کرد: طرح در مراحل اولیه اجرا است و شاید همه مراجعین آشنایی کافی با نحوه اخذ نوبت دهی نداشته باشند لذا  در راستای حفظ کرامت انسانی شهروندان ، اطلاع رسانی گسترده در مجتمع‌های قضایی مرکز استان  انجام شده و کارکنان شعب اجرای احکام برای کسانی که به هر دلیل اعم از سالخوردگی و غیره نتوانسته اند نوبت اینترنتی دریافت کنند آماده خدمت رسانی به نحو شایسته خواهند بود.

او تاکید کرد: با تمهیدات انجام پذیرفته توسط امور فناوری اطلاعات شوراهای حل اختلاف استان  طرح نوبت دهی اینترنتی در هفته‌های آتی برای واحد‌های اجرای احکام مدنی شوراهای حل اختلاف مستقر در شهرستانهای بزرگ نیز عملیاتی خواهد شد.

صمدی با بیان اینکه طی شش ماهه اول سال جاری ۱۳۷۰۰ پرونده در واحد‌های اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف ارومیه رسیدگی و مختومه شده است اظهار کرد : با توجه به شدت یافتن شیوع بیماری کرونا در فصل پائیز ، ازدحام مراجعین در واحد‌های اجرای احکام شورا رسیدگی و پاسخگویی به مراجعین را دشوار کرده است و امید است با راه اندازی این سامانه بخشی از مشکل مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست