اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی در پیامی روز جهانی قدس را محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است؛ قدس قبله اول مسلمین و معراج گاه نبی مکرّم اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) در چنگال صهیونیسم غاصب به اسارت درآمده و مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه‌های این دژخیمان تا بن‌دندان مسلح، راه مقاومت اسلامی را به تأسی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اى (مد ظله العالى) نصب‌العین خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان‌های نبرد با سلاح‌های آتشین گسیل داشته‌اند.

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز، زن و مرد و پیر و جوان آنان، ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است وهمانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرموده اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست.

رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه‌جو و در رأس آنها آمریکا، با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ، نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محو کننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به ” إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا”  این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

برماست که مبارزات مردم مظلوم فلسطین و حماسه‌های جاودان شهیدان مدافع حرم را ارج نهاده و بار دیگر، با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس هم‌گام با تمامی ملت‌های بیدار، شعار سرنگونی رژیم غاصب  جنایت‌پیشه را سردهیم.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه آذربایجان غربی نیز دوشادوش همه آحاد ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه خود، یک بار دیگر، عزم ملی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی، به نمایش می‌گذارند.

دعوت نماینده ولی فقیه : حضوری حماسی در روز جهانی قدس

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ، امام جمعه شهرستان ارومیه در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

وی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

همه مردم، روز قدس برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بهترین حضور را در راهپیمایی داشته باشند تا به دنیا نشان دهند که بیش از پیش از استکبار و عواملش بیزار بوده و همواره به تبعیت از ولایت فقیه از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

در بخشی از پیام امام جمعه ارومیه آمده :در حالی‌که ملت مظلوم‌ فلسطین در دهه‌های گذشته جز ظلم و ستمی ناروا بر پیکره خود ندیده‌است اما با مردمانی از جنس ایمان و تقوا همواره پرچم عدالت‌خواهی را برافراشته نگه داشته‌اند.

در این راستا در آستانه روز جهانی قدس، با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می‌نمایند با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

دعوت امام جمعه اهل سنت ارومیه :روز قدس روز اسلام است

امام جمعه اهل سنت ارومیه و ائمه جمعه اهل سنت شهرهای استان نیز از مردم برای حضوری باشکوه در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه و ائمه جمعه اهل سنت استان در دعوت از مردم مسلمان برای حضور باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت :روز قدس روز مقاومت امت اسلام است .

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ارومیه اعلام شد

 سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس، با استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رضا پناهی مقدم افزود: مسیر اصلی راهپیمایی خیابان شهید منتظری به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی ادامه داد: تقاطع شهید مدنی –شهید مطری به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس- میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس، از بریدگی اول بلوار شیخ شلتوت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع مافی-رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، تقاطع عطایی-امام به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت-باکری به سمت خیابان شهید منظری، میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان محراب به سمت مصلی بزرگ امام خمینی دارای محدودیت هستند.

سرپرست پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: راندن دوچرخه و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع بوده و از حرکت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ پناهی مقدم بیان کرد: شهروندان از پارک خودرو در مسیر راهپیمایی جدا خودداری کنند، چرا که در صورت توقف خودروی آنها توسط جرثقیل به محل دیگر انتقال خواهد یافت.

راهپیمایی روز قدس فردا در ارومیه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست