اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد چهار نفر فوت کرده‌اند.

جواد آقازاده روز چهارشنبه در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی افزود : تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۵۱۰  نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۱۱۹ نفر مثبت است.

او بیان کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا نیز همچنان در آذربایجان‌غربی چهار نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک استان نیز تهیه شد که نتیجه آزمایش ۱۹ نفر مثبت و باقی منفی بوده است.

آقازاده گفت: همچنان روند افزایشی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و تغییر این روند به همراهی مردم وابسته است.

او افزود: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود. ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد.

طبق آخرین آمار، ۹ هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۵۴ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۲ هزار و ۹۵۹ نفر بهبود یافته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست