اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از رونمایی از ٣ محصول دانش بنیان که توسط فناوران این پارک تولید شده، خبر داد.

با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از سه محصول دانش بنیان شامل مکمل اختصاصی جهت مصرف در دام، طیور و آبزیان فرموله شده، پهباد سم پاش و پک آموزشی سرو کنترل موتور DC ، در پارک علم و فناوری استان رونمایی شد.

غلامرضا منصور فر در حاشیه این آیین گفت: در حال حاضر ۱۲۱ شرکت فناور و هسته و شرکت های رشدی و پیش رشدی در پارک مستقر هستند و ٩٢٠ جوان و پژوهشگر نیز در شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان فعالیت می کنند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: از مجموع ۴۹شرکت دانش بنیان موحود در استان ۲۹شرکت دانش بنیان در پارک مستقر هستند.

او با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری در سال جاری باهدف حمایت از شرکت ها تاسیس شد، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر دو واحد رشد در ارومیه در شهرهای ماکو و میاندواب نیز واحدهای رشد پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه شرکت های دانش بنیان و فناور، افسران پیش رو در جنگ اقتصادی هستند گفت: شرکت های مستقر در پارک ظرفیت بالایی برای صادرات دارند و برای این کار نیازمند هاب صادراتی هستند.

او تاکید کرد: مشکلات مالی، زیرساختی، جاده ارتباطی از جمله مشکلات موجود در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست