اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از چهار محصول دانش بنیان تحریمی برای اولین بار در کشور، در راستای خودکفایی رونمایی شد.

حجت الاسلام حسن درویشیان در جریان سفر به آذربایجان غربی از نمایشگاه دستاوردهای فناوری و علمی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بازدید کرد.

در این بازدید ۱۰ محصول دانش بنیان رونمایی شد که از این تعداد ۴ محصول دانش بنیان تحریمی در راستای خودکفایی برای اولین بار در کشور رونمایی شدند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پیگیری مشکلات کار آفرینان و شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های سازمان بازرسی است.

 حجت الاسلام حسن درویشیان در بازدید از پارک علم و فن آوری ارومیه عنوان کرد: بنای قوه قضائیه و سازمان بازرسی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فعال در این حوزه است.

وی نقش شرکت‌های دانش بنیان در تحریم و جنگ اقتصادی رخ داده با استکبار جهانی را نظیر سربازان خط مقدم دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مسؤولان جمهوری اسلامی در سران قوه اهتمام جدی دارند تا با همدلی و رفع خلاءهای قانونی از توسعه شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در اولویت فعالیت این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: در صورت همدلی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی قابل تحقق است.

حجت الاسلام درویشیان با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای توسعه کشور وجود ندارد، بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به آینده این کشور با اهتمام جوانان امیدوار هستیم.

وی همچنین با قدردانی از پژوهشگران و مخترعان فعال در پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی گفت: دستاوردهای پزشکی، دندان پزشکی، بهداشتی و حوزه‌های پهپاد و ماهواره‌ای جوانان این مرکز نقش بسزایی در خودکفایی به عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست