اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه آزاد مهاباد جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ریاست این دانشگاه استعفا داد.

صلاح خان احمد زاده گفت: بنده از یک هفته پیش از ریاست دانشگاه آزاد مهاباد استعفا داده‌ام تا در در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنم.

او در خصوص دلیل استعفای خود افزود: همزمانی ریاست دانشگاه و فعالیت انتخاباتی دشوار است از این رو تصمیم گرفتم از ریاست دانشگاه استعفا بدهم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد مهاباد گفت: البته به دلیل اینکه بنده در حوزه انتخابیه ارومیه قصد نام‌نویسی دارم، ریاست دانشگاه مهاباد ممانعتی در جریان نام‌نویسی بنده نداشت اما به دلیل همزمانی این دو فعالیت ترجیح دادم که از ریاست دانشگاه استعفا بدهم.

گفتنی است؛ خان احمدزاده حدود ۱۲ سال ریاست دانشگاه آزاد مهاباد را عهده دار بوده و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در  حوزه ارومیه کاندید شده بود.

از چندی قبل اخباری مبنی بر کاندیداتوری دکتر “خان‌احمدزاده” برای یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که با انتشار خبر استعفای وی گمانه‌زنی ها در این مورد به یقین تبدیل شد.

🔹”خان احمدزاده” که از کُردهای ارومیه است و از حدود ۱۱ سال سال قبل ریاست دانشگاه آزاد مهاباد را بر عهده داشته که در این مدت واحد مهاباد پیشرفت های فراوانی را در حوزه‌های مختلف عمرانی ، جذب رشته‌های مقطع دکترا و … شاهد بوده است.

به نظر می‌‌رسد “خان احمدزاده” با هدف حضور قوی در انتخابات پیش‌رو با صندلی ریاست وداع گفته است زیرا وی با توجه به کاندیداتوری در خارج از حوزه مهاباد میتوانست بدون استعفا نیز در انتخابات شرکت نماید.

در طول دوران حضور “خان احمدزاده” در مهاباد، نماینده فعلی این شهرستان بارها درصدد تغییر و برکناری وی بر آمد که در نهایت این شخص “خان احمدزاده” بود که با مقاصد انتخاباتی از سمت کنار رفت.

بر همین اساس تاکنون چندین نفر از سوی نماینده مهاباد به عنوان سرپرست این دانشگاه به مسئولان بالادستی معرفی شده که تاکنون با انتصاب هیچ یک از آنها موافقت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست