اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح امروز مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان برگزار و پیمان رضایی به عنوان رییس چهارساله این هیات انتخاب شد.

در انتخابات هیات والیبال استان،۸ کاندیدا حضور داشتند که یاشار جوادی، حمید ساداتی، میرحسن عامری، جهانگیر سیدعباسی و علی وقاری حین یا قبل مجمع انصراف دادند.

در پایان رای‌گیری از ۳ کاندیدای باقی‌مانده، پیمان رضایی با کسب ۲۰ رای از ۲۹ رای ماخوذه برای دوره چهار ساله رییس هیات والیبال استان شد.

آیدین رحمانی رضائیه و مهدی احمدی۲ کاندیدای دیگر بودند.

رییس فدراسیون والیبال گفت: نقش آذربایجان‌غربی در پیشرفت والیبال کشور انکار ناپذیر است و امیدواریم با حضور رییس جدید هیات، شاهد ایجاد شرایط مناسب تر برای این استان باشیم.

محمدرضا داورزنی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی افزود: دلیل تاخیر یک ساله انتخابات این هیات، شرایط خاص کرونایی و زمان بر شدن نام‌نویسی و تایید صلاحیت کاندیداها و اعتراض برخی از آنان به اعضای مجمع بود.

وی اضافه کرد: هدف فدراسیون والیبال ایجاد ثبات در هیات‌ها و فعال‌تر شدن آنها بوده و خوشحال هستیم مجمع امروز طبق آیین نامه جدید برگزار شد و انتظارداریم رییس جدید با استفاده از همه ظرفیت‌های والیبال استان، شرایط مناسبی برای این رشته ایجاد کند.

رییس فدراسیون والیبال اظهار کرد:  انتظار ما از هیات، ایفای نقش پررنگ در موفقیت والیبال با استفاده از تربیت نیروی انسانی اعم از داور، مربی و کشف استعدادهاست و به عنوان بازوی اجرایی فدراسیون این نقش را در این استان پر اهمیت برای فدراسیون ایفا کند.

داورزنی گفت: یکی از مشکلات والیبال این استان وجود انشقاق و نبود وحدت بین پیشکسوتان و ارکان مختلف این رشته است که انتظار داریم رییس جدید هیات بتواند با ایجاد فضای همدلی فضای مناسبی برای والیبال این استان ایجاد کند و از ظرفیت نخبگان، پیشکسوتان و علاقمندان برای پیشرفت هیات بهره گیرد.

وی با اشاره به نقش انکارناپذیر والیبال آذربایجان‌غربی در والیبال ملی افزود: در صورتی که فضای و شرایط والیبال در این استان بهتر شود والیبال کشورمان نیز پیشرفت خواهدکرد.

وی اظهار کرد: در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی، برنامه ما میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا و میزبانی اصفهان از رقابت‌های نوجوانان آسیا بود که به دلیل شرایط ارومیه و مشکلاتی که باشگاه شهرداری داشت، میزبانی به تهران داده شد ودر حال بررسی شرایط ارومیه و اصفهان برای میزبانی نوجوانان آسیا هستیم.

هیات والیبال آذربایجان‌غربی در یک سال اخیر به دلیل لغو زمان‌های قبلی مجمع انتخاباتی هیات به علت شرایط خاص کرونایی با سرپرست اداره می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست