اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل زندان های آذربایجان غربی از سازش دوازدهمین پرونده قتل سال جاری استان در ارومیه در راستای «پویش به عشق حسین می بخشم» خبر داد.

مراد فتحی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فردی با هویت م – ب مرتکب قتل عمدی زن مسلمان شده بود که به این اتهام دستگیر و در زندان به سر می برد و منتظر طی مراحل قانونی برای اجرای حکم قصاص نفس بود.

وی ادامه داد: به منظور اصلاح ذات البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم، با تلاش های شبانه روزی و تشکیل جلسات سازشی متعدد که از سوی شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندان مرکزی ارومیه مستقر است و نیز رایزنی مدیر ، روحانیون و مددکاران اجتماعی زندان تشکیل شد، سرانجام این تلاش ها منجر به نتیجه شده و هشت نفر از اولیاء دم مقتول از حق خود گذشتند.

فتحی با ابراز خرسندی از این سازش گفت: امسال این دوازدهمین سازش قصاص نفس استان است که در راستای «پویش به عشق حسین می بخشم» اتفاق می افتد که نشان از روح بخشنده اولیاء دم و عشق به سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) دارد.

مدیرکل زندان های استان در پایان تصریح کرد: پویش به عشق امام حسین علیه السلام می بخشیم به مانند سال گذشته که برکات بسیاری داشت، امسال هم در استان به راه افتاده است و انتظار می‌رود مردم فهیم و باگذشت استان لحظات نابی از صلح و سازش و دوستی را رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست