اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : میزهای خدمت وزارتخانه های مختلف در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان در ادارات کل مختلف استانی برپا شده و پذیرای خدمت گیرندگان در نهادهای مختلف است تا دغدغه های خود را مطرح کنند.

در این میزهای خدمت که از صبح امروز /پنجشنبه/ دایر شده، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه و دستگاه های اجرایی مختلف در محل های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت ۱۸ برقرار بوده و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی در این خصوص گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ در راستای دریافت مطالبات مردم این استان از رییس جمهور در نظر گرفته شده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: در این راستا، یک هزار نفر نیرو از ادارات مختلف استان برای دریافت مطالبات مردمی در این سامانه مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: شهروندان همه شهرهای آذربایجان غربی می توانند، با ارائه شماره ملی و شماره تلفن خود، مطالبه خود را به کارشناسان اعلام کنند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برای این افراد، کد رهگیری داده می‌شود که از این طریق، مطالبه قابل پیگیری است.

معتمدیان گفت: این مراکز از ساعت ۷.۵ تا ۹.۵ روزهای پنجشنبه و جمعه فعال خواهد بود و افراد حاضر هم به صورت دو شیفت در خدمت شهروندان هستند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزارتخانه ها، در سفری استانی به آذربایجان‌غربی سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست