اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سردار شریف با اشاره به اینکه هم اکنون کشور در سکوی اقتدار ایستاده است، اضافه کرد: پیشرفت های علمی کشور بیان گر این است که با همه تلاش های دشمن روند انقلاب زنده و رو به رشد بوده و ۲۰۰ هزار شهید کشور با خون خود توانستند انقلاب را به این مرحله برسانند.

آوای مرز :  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبیین گسترده دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه فعالیت روزافزون رسانه‌ها امکان‌پذیر است و باید جبهه رسانه‌ای در راستای تبیین اقدامات و امید آفرینی تلاش بیشتری انجام دهد.

سردار رمضان شریف روز شنبه در جمع خبرنگاران و در افتتاح جام رسانه‌ای امید آذربایجان‌غربی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بوده و درصدد هستند تا عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها زندگی اجتماعی را متحول کرده اند، اضافه کرد: رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه خطیری دارند و نباید به دشمنان اجازه دهند در حوزه رسانه ناامنی تولید کنند.

وی ادامه داد: در سایه فراموشی ما، دشمنان وارد میدان می‌شوند و نباید فراموش کنیم که آنان با حساب و کتاب سراغ سوژه های رسانه ای ما می‌روند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گام دوم انقلاب استمرار گام اول است، اظهار کرد: در گام اول زیرساخت‌های بسیاری فراهم شده و در گام دوم انقلاب سازندگی امتداد می‌یابد.

سردار شریف با تاکید بر جریان‌سازی فرهنگی در کشور گفت: در زمینه جریان‌سازی فرهنگی در کشور هم با میدان‌داری اصحاب رسانه موارد خوبی اجرا می شود که یکی از این موارد راهیان نور است و رویداد راهیان پیشرفت هم طراحی شده تا خلأهایی که در انتقال پیشرفت‌ها وجود دارد، جبران شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی الگوی الهام بخش جهانیان است و این موجب شده دشمنان دست به نا امنی در حوزه های مختلف بزنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند تا شرایط ما را بحرانی نشان دهند و بگویند ایران در حال نابودی است، آنان در کنار راهبرد وضعیت بحرانی امروز سعی دارند که امید را از مردم ایران بگیرند که در این مسیر از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای بیشترین استفاده را می برند.

سردار شریف ادامه داد: هم اکنون کشور ما ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد که ۵۰ میلیون جمعیت دوران انقلاب و پیش از آن را ندیدند و باید برای این گروه‌ها این موضوعات تبیین شود.

وی اظهار کرد: دشمنان می‌بینند انقلاب زنده و بالنده است و این شرایط بسیار متفاوت از شرایطی است که دشمنان ما انتظار دارند.

وی گفت: دشمنان از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان سازی ها را انجام می دهند و ما نیز باید وضعیت قبل از انقلاب را به درستی به مردم و جوانان منتقل کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هژمونی آمریکایی ها هم اکنون شکسته است، افزود: این موفقیت باید در ذهن جوانان ما نیز تصویر سازی شود و تبیین اینکه همه جا مشکلات خاص خودش را دارد، لازم است.

سردار شریف با اشاره به اینکه هم اکنون کشور در سکوی اقتدار ایستاده است، اضافه کرد: پیشرفت های علمی کشور بیان گر این است که با همه تلاش های دشمن روند انقلاب زنده و رو به رشد بوده و ۲۰۰ هزار شهید کشور با خون خود توانستند انقلاب را به این مرحله برسانند.

دبیر جشنواره جام رسانه ای امید نیز در این آیین گفت: این جام در ۱۸ استان برگزار شده که قزوین، خوزستان، بوشهر، سمنان، گیلان، مرکزی، یزد و خراسان جنوبی از جمله آنهاست.

مهدی آدینه اظهار کرد: هدف این جام، امید آفرینی و تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب است و جهاد امید، خدمت و جهاد تبیین رویکرد ما در برگزاری این جام است.

به گفته وی ۹ قالب در این زمینه بیان شده است که ایده پردازی، عکس نوشته، گزارش رسانه ای، پادکست، فیلمهای مبایلی از جمله این قالبهاست.

وی افزود: ۵۰ درصد محتوا و ۵۰درصد انتشار در انتخاب آثار برتر مد نظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست