اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

عمده خدمات دولتی در دستگاه های مختلف قابلیت هوشمند شدن دارند و باید ساز و کاری ایجاد کنیم که همه خدمات بدون مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی و مداخله انسانی باشد که این امر شدنی است.

آوای مرز : معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به اجرای آزمون های مختلف جذب دستگاه های اجرایی در استانهای مختلف کشور و نهادهای اجرایی گفت: در حال حاضر به همت دولت سیزدهم، جشنواره جذب در دستگاه های اجرایی راه افتاده است و هزاران نفر در مسیر جذب قرار دارند.

میثم لطیفی روز شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: درحال حاضر روند جذب متقاضیان در حوزه های آموزگاری و دبیری، آموزش عالی و پرستاران در مراحل مختلف قرار دارند که در ماه های آتی روند جذب آنها به دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه جذب نیروی جدید، استفاده از ظرفیت های ادارات در خارج از تهران، بومی گزینی، توجه ویژه به مشاغل اختصاصی و متناسب با نیازهای مناطق مختلف بوده است.

وی اظهار کرد: در حوزه توجه به نیازهای مناطق مختلف، در آذربایجان غربی نیز آزمون جدیدی طی ماه های آتی برای جذب در دستگاه های اجرایی این استان برگزار خواهد شد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: همچنین فراخوان جذب نخبگان در کشور شروع شده است که امیدواریم در این خصوص نیز موفق باشیم.

لطیفی از اجرای طرح سامانه رضایت سنجی در کشور خبرداد و گفت: به این منظور، یک‌میلیون شناسه برای کارکنان دولت صادر شده و همه مردم می توانند در رضایت سنجی شرکت کنند که البته فعلا در مرحله تشویقی است.

وی بر ارائه خدمات به صورت هوشمند به مردم تاکید کرد و افزود: دولت برای مردم باید به اندازه آیکون روی گوشی باشد و بیش از پنج هزار خدمت باید به سریعترین و سهل ترین شکل ممکن به مردم ارائه شود.

وی اضافه کرد: عمده خدمات دولتی در دستگاه های مختلف قابلیت هوشمند شدن دارند و باید ساز و کاری ایجاد کنیم که همه خدمات بدون مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی و مداخله انسانی باشد که این امر شدنی است.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه امیدآفرینی وظیفه امروز همه ماست و باید با کار زیاد و تبیین اقدامات و دستاوردها، امید مردم را افزایش دهیم، اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ ترکیبی است که باید در این جنگ ترکیبی با کار زیاد و امیدآفرینی در مقابل دشمنان ‌بایستیم.

لطیفی یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در کشور را بهبود وضعیت بهره وری دانست و ادامه داد: در این حوزه بهره وری طی سال ۱۴۰۰ رشد بهره وری ما منفی بود و در ۲.۵ سال گذشته نه تنها رشد داشتیم بلکه رشدمان نیز با شیب مناسب بوده است.

وی گفت: ۷۵ درصد رشد چهاردرصدی محقق شده طی سال گذشته در کشور از محل بهره وری بود که رقمی بسیار قابل توجه اتس.

وی افزود: مهمترین عامل افزایش بهره وری طی ۲ سال گذشته، سبک مدیریت جهادی مدیران دولتی بوده چراکه مدیران به صورت تمام وقت در میدان بوده و خدمات ارائه می دادند که یکی از نمونه های این امر، استاندار آذربایجان غربی بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر اتمام طرح های نیمه تمام اضافه کرد: این سیاست درست و اصولی نظیر افتتاح بیمارستانی درتهران بعد از ۳۶ سال، از اتلاف منابع جلوگیری کرده و رضایت بسیار زیاد مردم را نیز موجب شده است.

لطیفی اظهار کرد: البته به این راضی نیستیم و با اقتدا به خستگی ناپذیری ، رییس جمهور کشورمان مسیر خدمت رسانی به مردم را هر روز بدون خستگی و با قوت پیگیری می کنیم که امیدواریم رضایت مردمی را روز به روز افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست