اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم و ۴۰ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا در استان همزمان با دهه فجر اهدا شد.

همزمان با دهه فجر طی مراسمی صبح سه شنبه ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم استان به همراه ۴۰ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا توسط سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در آذربایجان غربی اهدا شد.این اقلام توسط سپاه شهدای استان، بسیج سازندگی آذربایجان غربی تهیه شده است.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه با بیان اینکه امروز ملت ایران در اوج عزت و امنیت است گفت: این ملت با بصیرت وهوشیاری در برابر توطئه ها و فشارهای اقتصادی دشمنان همچنان سرافراز ایستاده است.

سردار محمدرضا نقدی در این آئین با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ما بعد از چند هزار سال حق کشی و اذیت و آزار و با هدایت موسی زمانه‌اش توانست فرعون را به زمین بکشد، این سرنوشت ملت ما بود که با پرچم اسلام به عزت برسد و سیاهی و تباهی رخت بربست.

وی با اشاره به این که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است، افزود: امنیت، عزت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ما حاصل زحمات بزرگ مردانی است که در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی از جان خود هم دریغ نکردند.

نعمت انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ملت ایران است

سردار نقدی با بیان این که نعمت بزرگ ولایت و انقلاب اسلامی هدیه خداوند ملت ایران همیشه درصحنه است افزود: مردم ایران اسلامی نیز با تبعیت از ولایت فقیه توانستند بت فرعونیان را در هم شکنند و آزادی را برای خود برگزینند.

وی خاطرنشان کرد: همه پیشرفت‌های علمی، آزادی سیاسی و استقلال نظامی و اقتصادی در سایه وجود انقلاب اسلامی است چرا که در زمان طاغوت همه ظرفیت‌ها و ذخایر کشور به غارت می‌رفت.

انقلاب اسلامی الگوی ملت‌های آزاری خواه جهان

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی با پیشرفت‌های چشمگیر خود همه ملت‌های آزاده جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و به الگوی بی بدیلی برای آنها تبدیل شده است تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه رتبه ۱۵ علمی جهان، رتبه ۴ نانو تکنولوژی، رتبه ۷ دارای چرخه کامل انرژی هسته‌ای و پرتاب کننده ماهواره است و همه اینها به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار نقدی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تربیت نسل‌هایی همچون سردار شهید سلیمانی و شهید حججی ها دانست گفت: جبهه مقاومت در منطقه از جمله حزب الله لبنان مولود انقلاب اسلامی ایران است و باید این راه پر افتخار را با قدرت ادامه داد.

وی خون بهای شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را آزادی ملت مظلوم فلسطین و بیرون راندن آمریکا از منطقه دانست و افزود: باید پرچمی که شهدا به ما سپرده اند را در مسجد الاقصی نصب کنیم و حماسه شهدا را بدین طریق کامل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون شکرگزار خداوندی هستیم که نعمت آزادی و استقلال را به ملت ایران ارزانی داده است، خاطرنشان کرد: سلطه‌گران مستبد آمریکا که با هیچ ترفندی نتوانسته‌اند بر ملت مقتدر، متحد و بصیر ایران مسلط شوند، با فشار اقتصادی خواهان رسیدن به آرزوی دیرینه‌شان هستند اما ملت با بصیر ایران در مقابل توطئه‌های رنگارنگ آنان سرافراز ایستادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست