اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سردشت به خاطر دفاع از آرمان‌های اسلامی در مقابل ضد انقلاب و همچنین ایستادگی در برابر تهاجمات شیمیایی دشمن از نظر فضیلت یک سر و گردن از سایر شهر‌های کشور بالاتر است.

سردار حبیب شهسواری امشب در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه سردشت، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جزو پنج استان در‌گیر در جنگ تحمیلی بوده و مردان و جوانان آن علاوه بر این مدت، همچنان در مقابل دشمنان ایستاده و به همین خاطر از نظر فضیلت در کشور سرآمد بوده و در این استان هم سردشت در این جایگاه قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم سردشت باید قدر داشته‌ها، ارزش‌ها و جایگاه خود را بدانند، افزود: مردم این شهرستان از دوران پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلابی در مقابل ضد انقلاب جیره‌خوار ایستادگی کرده و برگ زرین دیگری را بر دفتر حماسه خود در دفاع ارزشمند از اسلام و کشور خلق کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هیچ شهری به اندازه سردشت در این کره خاکی به تیر خشم و عداوت دشمنان دچار نشد که توسط رژیم بعث عراق به نیابت از ۳۶ کشور و اوباشی‌گری آمریکا پشتیبانی و مورد بمباران شیمیایی قرار گرفت چون تنها گناه آنها آزادی خواهی و عدم ترک این شهر بود.

وی با اشاره به افزایش رو به رشد جمعیت رزمندگان در این شهرستان، بیان کرد: مردم این شهرستان هر چند از نظر دل و جسم زخم‌هایی دارند ولی جز به دفاع از آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، وطن دوستی و اسلام دوستی کلامی باز‌گو نکردند و این مایه افتخار است.

شهسواری تصریح کرد: دشمنان این ملت و اسلام به دنبال تفرقه افکنی در میان امت و دولت هستند و برای ضربه زدن به توطئه‌هایی متوسل می‌شوند و باید یکی از اقدامات ما در راستای بر هم زدن این دسیسه‌ها، وحدت و همدلی باشد.

وی گفت: تروریست خواندن اصحاب اسلام از سوی سر‌دسته ارازل و اوباش جهان، آمریکای اسلام ستیز، مدال افتخار دیگری بر سینه علاقمندان به رهبری و ولایت بود تا بفهمیم که مسیر درست را انتخاب کرده‌ایم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در چهل سالگی این انقلاب با سیاست بازی‌های غرب، عریان‌ترین چهره متجاوز‌گر آمریکا برای جهان به نمایش درآمد و تفکر بسیجی به واسطه این دست از حماقت‌های استکبار گسترده‌تر شد.

وی اذعان کرد: سپاه و بسیج که در اول انقلاب نهال نوپایی بود امروز درخت تنومندی با شاخص‌های قدرتمند بر سر مسلمانان سایه افکنده است و کسانی که در صدد خاموشی این چراغ الهی هستند به لحاظ دینی بودن تفکر آن، همواره جاویدان‌تر می‌شود.

شهسواری در رابطه با حوادث سیل اخیر در استان‌های کشور گفت: بارش نزولات الهی هر چند منجر به گرفتاری، سختی و مصیبت شد اما علاوه بر آن موجب سیل خروشان محبت و صمیمیت و همچنین پیوند دولت با امام و ملت شد و حاوی این پیام ارزشمند برای جهان بود که به هر میزان این نظام را در تنگنا قرار دهند این مردم به عنوان ید واحد همواره حامی اسلام و امام خود خواهند بود.

امام جمعه سردشت نیز در این مراسم گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه این شهرستان به لحاظ مشکلات دوران جنگ، حملات شیمیایی، و در تیر‌رس بودن آنها، برای عمران و توسعه به نگاه ویژه‌ای از سوی مسؤولان نیاز دارند.

ماموستا محمد واوی با اشاره به شهادت ماموستا عظیمی امام جمعه سابق سردشت اظهار کرد: اعتقاد و ایمان این مردم به اندازه‌ای استوار بود که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، توپ باران‌ها، و فشار‌های دشمنان برای لحظه‌ای هم نماز جمعه در این شهرستان تعطیل نشد که این موضوع نشان از باور‌های این مردم به اعتقادات دینی است.

وی از سپاه به عنوان نیرویی کار‌آمد و خستگی ناپذیر نام برد و خاطر نشان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب لازمه رشادت‌های پاسداران جان بر کف است که در عرصه‌های خنثی سازی دسیسه‌ها علیه انقلاب، سازندگی و تکنولوژی  به ارتقای جایگاه و تجهیزات مورد نیاز اقدام کرده و با سرعت عمل، توانایی در ساماندهی و هدایت مردمی توان خود را نشان دادند.

واوی اضافه کرد: نقش بی بدیل سپاه در کمک به آزادی خواهان و مظلومان عالم سبب شد تا دشمنان آنها را در لیست تروریست قرار دهند اما با محکومیت عمومی این موضوع، همواره این نیرو‌ها با حمایت‌های مردمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم گفت: حماقت‌های آمریکا در رابطه با تروریست خواندن سپاه را محکوم کرده و اعتقاد داریم که این موضوع در ارتقای وحدت عمومی نقش چشمگیری داشته است.

اقصی نخشی‌پور افزود: سپاه خاتم الانبیا طرح‌های سازندگی خوبی همچون بهسازی و آسفالت ۲۱ کیلومتر از مسیر آلان  و مسیر روستایی زیوه و دیوالان را برعهده گرفته است که امیدواریم با پیگیری و اتمام این طرح‌ها شاهد خدمت‌گذاری‌های هر چه بیشتر سپاه در حوزه سازندگی سردشت باشیم.

وی بیان کرد: امنیت فرهنگی در شهر‌های مرزی از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم این چنین فعالیت‌ها هم از سوی سپاه باز‌مهندسی شود تا شاهد رونق رو به رشد فرهنگی در سایر حوزه‌ها هم باشیم و در ارایه خدمات بهینه به این مردم شهادت طلب تلاش شود.

در این مراسم از زحمات چهار ساله سردار موسی مرادی فرمانده سابق سپاه سردشت قدردانی شد و سرهنگ غلامحسین محمدی اصل به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست