اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی‌نظیر است، گفت: سردشت همواره نماد ایتسادگی و مقاومت است.

محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان سردشت اظهار کرد: مظلومیت مردم سردشت از زمان بمباران شیمیایی و جنایت غرب و صدام خائن بر همگان آشکار شد.

وی با بیان اینکه خودمان را جزوی از فرهنگ و تاریخ سردشت می‌دانیم، تصریح کرد: انتخابم برای سفر شهرستانی در قالب سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، شهرستان مظلوم سردشت بود چراکه به دنبال ادای دین هستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معبر مرزی، راه‌های مواصلاتی و مسائل حوزه فرهنگ و هنر جزو اولویت‌های رسیدگی به امورات شهرستان سردشت هستند، اظهار کرد: تمامی مصوبات مربوط به شهرستان سردشت در جلسه هیئت دولت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت برای هر ایرانی فضای کار فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: از همه استعدادها در همه زمینه‌ها استفاده خواهم کرد.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم، خاطر نشان کرد: کار بزرگی توسط دولت در بحث یارانه‌ها انجام شد و اکنون تمامی وزرا روزانه چندین ساعت برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کاری به گذشته دولت‌ها نداریم، افزود: وظیفه خود می‌دانیم کار کرده و به مردم خدمت کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: پیگیر برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی شهرستان سردشت، مظلومیت آن و پیشینه افتخارآمیز آن خواهیم بود.

بازدید از مجتمع فرهنگی یادمان شهدای شیمیایی، بازدید از کارخانه نیمه کاره تصفیه شکر خام و شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار چهره به چهره با مردم از برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری در این شهرستان است.

« محمد مهدی اسماعیلی » امروز هم‌ زمان با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان غربی، ضمن حضور در شهرستان سردشت در منزل شهید” محمد امین معروفیان ”  و « محمد کشاورزی » با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در این دیدار با خانواده این شهید معظم گفت و گو کرد و پای درد دل و صحبت های آنان نشست و از ایثارگری ها و فداکاری های ایشان با اهدای لوح تجلیل و قدردانی کرد. شهید محمدامین معروفیان  و محمد کشاورزی سال ۶۲ در درگیری با ضد انقلاب در جاده سردشت به مهاباد  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای باغی با ماموستا خضر قادری مشهور به خله درزی استاد بیت و حیران نیز دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست