اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در چالدران طی سه سال گذشته گفت: ۲ شهرستان دیگر استان آذربایجان غربی در منطقه جنوب (سردشت و تکاب) نیز تحت پوشش این طرح‌ها قرار گرفتند.

 پرویز فتاح قرهخ باغ در ارومیه افزود: باید توجه داشت که تا اتمام کارهای نیمه تمام در چالدران، اجرای این طرح‌ها ادامه می‌یابد و کارهای محرومیت زدایی دیگری هم طبق مصوبات جدید، انجام می‌شود تا چهره محرومیت از این منطقه برطرف شود.

او اضافه کرد: با پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی، در تکاب به عنوان منطقه هدف مطالعاتی را آغاز می‌کنیم و سردشت را هم به عنوان منطقه ویژه آبادانی و پیشرفت تعیین کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی در همه بخش‌ها را مورد توجه قرار داده است، گفت: برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم مالی و غیرعمد آذربایجان غربی هم کمک می‌کنیم که البته لیست این افراد باید از سوی دادگستری ارائه و بنیاد بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و در صورت تایید، اقدام لازم صورت‌ می‌گیرد.

فتاح با اشاره به تصمیمات گرفته شده در سفر به آذربایجان غربی اظهار کرد: خیّران کار خوبی برای مرکز دیالیز در ارومیه انجام داده‌اند که قرار است تا شهریور به اتمام برسد و ۶۰ میلیارد تومان برای این منظور نیاز است که بنیاد ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را تقبل می‌کند.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: تامین لوله مجتمع آبرسانی در منطقه انزل و نازلو به ارزش ۳۰ میلیارد تومان، تداوم توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، اختصاص پنج میلیارد تومان کمک بلاعوض به کمیته امداد و بهزیستی، ساخت یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن طی ۲ سال آینده و ساخت کلاس درس در مناطق محروم طبق سهمیه وزارت آموزش و پرورش و نظر مدیریت استان از جمله مصوبات این سفر برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف آذربایجان غربی توسط بنیاد مستضعفان است.

وی با اشاره به لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور به ویژه آذربایجان غربی اضافه کرد: باید با جهاد و همت مضاعف، مخلصانه در این  مسیر گام برداریم و برای مردم کار کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این اوضاع و محرومیت زدایی، درست شدنی است ولی کار سختی است که باید در همه حوزه‌ها این کار سخت را با قدرت انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه انتقاد، حق مردم است، ادامه داد: مردم، همواره پشتیبانی خود را اعلام کرده و اگر در مسیر خدمت رسانی، از کمبودها انتقاد کنند، باید پذیرای آن باشیم.

فتاح در پایان از سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد تومان برای توسعه کارخانه پاکدیس ارومیه نیز خبر داد و گفت: با این سرمایه گذاری، ظرفیت این واحد تولیدی افزایش می‌یابد که به تولید و اشتغال در مرکز استان آذربایجان غربی، بسیار کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست