اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: سرطان دومین عامل مرگ و میر در آذربایجان غربی است.

دکتر جواد خشابی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات خانه مطبوعات استان بالا بودن تعداد خیریه ها و سازمان های مکردم نهاد را از شاخص های نوع دوستی در جوامع دانست و افزود: باید با شناسایی، حمایت و ایجاد تعامل دوسویه میان نهادهای خیریه و جامعه اهتمام لازم را دررسیدن این نهاد ها به اهدفشان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سرطان به عنوان سومین عامل مرگ و میر در کشور مطرح است خاطرنشان کرد: سرطان در آذربایجان غربی رتبه دوم بیشترین مرگ و میر ها را به خود اختصاص داده است.

خشابی همچنین ارائه خدمات رایگان برای بیماران سرطانی کم بضائت و افتتاح سرای اقامتی بیماران با ظرفیت ۳۲ سوئیت را از جمله اقدامات انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان برشمرد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خیریه امید با هدف ارائه خدمات به بیماران سرطانی و صعب العلاج خاطرنشان کرد: علی رغم ارائه خدمات ویژه به بیماران سرطانی در بیمارستان امید، این بیمارستان تمام امکانات بیمارستان های عمومی تخصصی و فوق تخصصی را در سطح بسیار بالاتر داراست و فقط مختص بیماران سرطانی نیست.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیمارستان امید با تعرفه های ویژه مراکز درمانی خیریه ابلاغی وزارت بهداشت به ارائه خدمات می پردازد افزود: بنابه تصمیم هیئت مدیره بیمارستان امید هیچ بیماری در این بیمارستان به دلیل ناتوانی مالی از دریافت خدمات درمانی محروم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: بنابه دستور هیئت مدیره بیمارستان طرح ویزیت رایگان بیماران در ایام محرم و تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد و شهروندان میتوانند از این خدمات بهره لازم را ببرند.

خشابی با تاکید براینکه انجمن با افتتاح بیمارستان نیازمند حمایت های هرچه بیشتر مردم و مسئولین است خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با استقبال از طرح بیماریار کمک حال انجمن و بیماران تحت حمایت در تامین هزینه های درمانیشان باشند.

کلنگ زنی مرکز رفاهی درمانی بیماران سرطانی در ارومیه

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی هم در این نشست از کلنگ زنی مرکز رفاهی درمانی برای بیماران سرطانی در ارومیه خبر  داد.

سیروس صادقی از کلنگ زنی مرکز رفاهی درمانی برای بیماران سرطانی با مساحت زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع در محل مجتمع بیمارستانی امید ارومیه و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان در هفته جاری خبر داد و افزود: مراحل اولیه تامین اعتبار این پروژه توسط پدرشهید سلامی آغاز شده است که امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر خیرین شاهد افتتاح این پروژه در موعد مقرر باشیم.

وی راه اندازی دفاتر نمایندگی انجمن در شهرستان ها، ارائه خدمات آموزشی و پیشگیرانه و آسیب شناسی و اجرای طرح بیماریار  را از مهم ترین برنامه های انجمن برای سال جاری عنوان کرد و افزود: در قالب طرح بیماریار، مشخصات کامل(بدون ذکر نام) و نیاز های درمانی  بیماران کم بضاعت در اختیار داوطلبان طرح قرار خواهد گرفت تا در تامین هزینه های بیماران یاری گر انجمن باشند.

صادقی با اشاره به هزینه های سرسام آور درمانی برای بیماران سرطانی گفت: واحد مدد کاری انجمن از ابتدای تاسیس تاکنون برای ۱۵ هزار و ۹۱۴ نفر بیش از ۴۷ میلیارد ریال خدمات برای بیماران کم بضاعت ارائه شده است.

وی در خصوص منابع تامین مالی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی گفت: پرداختی های خیرین ومبالغ دریافتی از بیمه ها عمده منابع مالی انجمن است و بعضا نیز به صورت موردی توسط نهادهای دولتی نظیر استانداری پرداخت هایی به انجمن صورت می گیرد که در سال جاری نیز ۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات مرزی استانداری به انجمن پرداخت شده است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اشاره بر لزوم تکریم خیرین در رسانه ها و محافل عمومی اظهار کرد: باید با تکریم خیرین در این عرصه از تمام ظرفیت رسانه ها در جهت استمرار و توسعه این امر خیرخواهانه  استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست