اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: هدف دشمنان ایجاد رعب و ناامیدی در جامعه است باید هوشیار بوده ودر مقابل این جنگ روانی ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه مسئولان برخی از کشورها برخلاف ایران در سازمان ملل ذلالت خود را نشان دادند اظهار کرد: سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل اقتدار و ابهت ایران را نشان داد و دفاع از هویت کشور در سطح جهانی به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بیان خاطره ها، رشادت ها و حماسه های رزمندگان حق علیه باطل است.

وی با تاکید بر اینکه نباید در بیان خاطره های دوران دفاع مقدس سستی شود ، افزود: بر تمامی ارگان‌ها و مسئولان متولی فرهنگ لازم است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند.

وی افزود: نشاط واقعی حیاتی و معنوی این است که انسان غصه نداشته باشد و این زمانی میسر می شود که در مسیر شهدا و فرهنگ شهدا حرکت شود.

حجت الاسلام  قریشی با اشاره به فرا رسیدن ۷ مهر روز آتش نشانی گفت: این افراد با شجاعت و ایمان برای نجات جان مردم تلاش می کنند و باید قدردان زحمت ها و تلاش های آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه یاد کردن بسیار آخرت و معاد سبب می‌شود تا تقوا و خدا ترسی در وجود انسان‌ها نهادینه شود بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید مردم همواره به زندگی خود مشغول هستند و قیامت به یکباره وارد می‌شود و در این حین کسانی که رفاقتی از باب دین دارند در قیامت نیز دوستی آنان باقی خواهد ماند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: کسانی که به خاطر منافع دنیوی با یکدیگر دوستی می کنند در قیامت با یکدیگر دشمن می‌شوند از این رو می گویند دوستی که بر پایه احکام دین نباشد در صحرای محشر تبدیل به عداوت و دشمنی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست