اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح امروز و طی مراسمی و با حضور عضو هیات مدیره بانک کشاورزی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و مجموعه بانک کشاورزی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک در آذربایجان غربی معارفه شد.

ناصر سیف الهی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ایران در این مراسم بر توجه به تحقق شعار سال در مجموعه تاکید و خاطرنشان کرد : بانک کشاورزی تمام همت خود را برای تحقق شعار و توسعه فعالیت های بخش کشاورزی بکار گرفته است.

سرپرست جدید مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ٣٣ درصد اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی  است بر جذب تسهیلات ملی تاکید کرد.

رسول مولایی افزود : استفاده از خرد جمعی در توسعه مدیریت مبتنی بر مشارکت، افزایش سرعت و دقت در پرداخت تسهیلات به منظور جذب و توزیع بموقع اعتبار، برنامه ریزی در جهت جذب حداکثری تسهیلات یارانه دار مخصوصا منابع صندوق توسعه ملی، افزایش سطح تعامل با مدیران استانی، اصلاح سیستم اعتبارات خرد به منظور افزایش دسترسی اقشار آسیب پذیر، توجه به ظرفیت های بی نظیر استانی در بخش کشاورزی و جغرافیایی،  تامین بهینه مالی زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، تامین منابع مالی کشاورزی و قراردادی برای افزایش اثربخشی تسهیلات پرداختی، ارتقای سطح انگیزش و تعامل سازمانی، تکریم مشتریان، توجه ویژه به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش از جمله اهداف حضورم در این جایگاه و دوره مدیریتی می باشد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی هم گفت : بر اساس آمار اعلامی ٧ درصد منابع سیستم بانکی مربوط به بانک کشاورزی مربوط بوده و متاسفانه بترتیب کاهش پیدا کرده که باید افزایش یابد.

حسن حیدری افزود : با توجه به نقش بانک کشاورزی در تولید باید در این حوزه فعالیت های بیشتری قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز با اشاره به قطب کشاورزی بودن منطقه بر حمایت جدی از این حوزه تاکید کرد.

فتح اله زاده افزود : آذربایجان غربی بیش از یک میلیون هکتار اراضی و با حدود ٧ میلیون تولید محصولات کشاورزی و به طور کلی رتبه ششم کشوری را دارا می باشد.

وی بیان کرد : متاسفانه در سال زراعی گذشته تاکنون چیزی ٢١۵٠ میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی را متحمل شدیم که این بخش نیازمند توجه جدی در حوزه تسهیلات سرمایه ای و غیره دارد.

او تصریح کرد : همچنین در سال گذشته ۴٢٠٠ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

مدیر سابق شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت : از ابتدای سال ٩٨ و مدیریت تجهیز منابع از ٢٩ هزار به ۶٩ هزار و ٨٠٠ و وصول مطالبات تجاری نیز  به ٢٧ هزار میلیارد ریال رسید.

ایزدیار با تاکید بر اینکه چوب صداقتمان را خوردیم ولی باافتخار همه وعده های داده شده را تحقق بخشیدیم، افزود : سال گذشته حدود ۴٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از زحمات ایزدیار،  رسول ملایی به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی معارفه شد.

گفتنی است مولایی پیش از این معاون اعتباری بانک کشاورزی استان زنجان بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست