اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: دانشگاه صنعتی ارومیه می توان سرچشمه بسیاری تاثیرات مثبت در آذربایجان غربی باشد.
محمد رضا شیدایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه با داشتن ۳۰۰۰ دانشجوی فعال می تواند سرچشمه بسیاری تاثیرات مثبت در آذربایجان غربی باشد.
وی در خصوص محور های فعالیت دانشگاه صنعتی ارومیه تاکید کرد: با همکاری کارمندان و استاتید دانشگاه و مسئولین استانی دانش محوری، پژوهش محوری، تربیت محوری برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد از محور های اصلی دانشگاه است.
شیدایی در خصوص کمبودهای موجود در دانشگاه صنعتی ارومیه خاطر نشان کرد: اصلی ترین کمبود دانشگاه صنعتی ارومیه کمبود فضای فیزیکی است که فضای موجود در دانشگاه با حداقل استانداردها فاصله بسیاری دارد که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و عزم عمومی تمامی مسئولین استانی و کشوری این مشکل رفع شود.
وی با اشاره به اهداف دانشگاه صنعتی ارومیه در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: ارتقا سطح کیفی دانشگاه در زمینه های پژوهشی و آموزشی، افزایش تعداد پروژه های پژوهشی در دانشگاه، ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در میان دانشجویان و اساتید، افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه صنعتی ارومیه، ارتقاء سطح امکانات آزمایشگاه و کارگاه و تاسیس آزمایشگاه و کارگاه های جدید در صورت نیاز و ارتقا نسبت استاد به دانشجو از اهداف دانشگاه صنعتی ارومیه در سال جدید است.
شیدایی افزود: مسئولیت یک امانت الهی است و باید از این فرصت برای خدمت به خلق خدا استفاده کرد.
همچنین جعفر عبدالهی شریف رییس سابق این دانشگاه نیز افزود: حل مشکلات مالی دانشگاه، ورود دانشگاه صنعتی ارومیه به رتبه بندی دانشگاه های کشور، سازمان دهی اسناد دانشگاه صنعتی ارومیه، افتتاح برخی از طرح های عمرانی از دستاورد های سال های اخیر دانشگاه صنعتی ارومیه بود.
وی افزود: با همکاری کارمندان و اساتید دانشگاه بسیاری از مشکلات دانشگاه رفع شده ولی برخی از مشکلات همچنان پا برجاست که امید است با مدیریت جدید این مشکلات رفع شوند.
عبدالهی شریف در خصوص مشکلات فعلی دانشگاه تصریح کرد: از مشکلات اصلی دانشگاه صنعتی ارومیه که هنوز پا برجا بوده تبدیل وضعیت کارکنان و نبود خوابگاه ملکی است که رفع این مشکلات نیازمند همکاری مسئولین استانی و کشوری است.
وی ادامه داد: از تمامی همکاران و اساتید که در این مدت همکاری لازم داشتند و با همراهی و همکاری آنان مشکلات بسیاری رفع شده، تشکر می کنم و برای ریاست جدید در این پست آرزو موفقیت دارم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  هم گفت: پیوند میان دانشگاه و صنعت باید برقرار شود.
نادر قاضی پور اظهار کرد: پیوند میان دانشگاه و صنعت باید برقرار شود که دانشگاه صنعتی ارومیه مقام۱۱ از میان۳۰ دانشگاه را دارد که این حاصل زحمات کارمندان و دانشجویان و اساتید این دانشگاه است.
وی در خصوص طرح آمایش دانشگاه تصریح کرد: طرح آمایش دانشگاه ها ظلمی برای آذربایجان غربی بوده که سطح علمی دانشگاه های استان را نادیده گرفته و هدف این طرح بهبود وضعیت دانشگاه های مناطق محروم بود که بعد از گذشت مدتی هدف آن فراموش شده و خلاف آن در حال اجراست.
قاضی پور در خصوص اهمیت دانشگاه صنعتی ارومیه در استان خاطر نشان کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه افتخار شهر بوده و باعث پیشرفت بسیاری در استان و کشور شده است.
وی در خصوص خوابگاه ملکی دانشگاه صنعتی گفت: دانشگاه صنعتی دانشگاه دولتی بوده و خوابگاه ملکی از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند که پیگیر آن هستیم که دانشگاه صنعتی ارومیه خوابگاه ملکی داشته باشد
در این مراسم از زحمات عبدالهی شریف به عنوان رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه تقدیر و شیدایی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست